ønsker2 Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Heisann! Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om meg selv Jeg heter Ida og er 23 år gammel. Har ei datter på 4 år (til søndag), og ønsker meg et barn til, og er nå i min første pp. Har IKM mandag 12, så er kjempe spent =) Hadde vært koselig om dere forteller litt også, koselig å bli litt "kjent"
m240 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Hei, jeg er 45 år og har 5 barn fra før den minste er 6.5 år. jeg har 4 gutter og en jente.Jeg har 3 barn fra før.Og 2 barn med den nye mannen min. Vi ønsker oss et barn til på naturlig hvis. Det er ikke sikkert at det går men jeg for prøve da. Tok ut p stav for 3 mnd siden. Syklusen er ikke i orden ennå skal til gynokolog til uken for å sjekke meg..Håper at du blir gravid da.:-)
Je-St-Ar Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Hei:) Er 27 år og prøver på nr. tre. Har en gutt på 6,5 år og jente på 3,5 år fra før. Er i tredje prøveperiode nå, og håper det klaffer snart
Frøken Fryd! Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Hei! Da er vi to, er ny her jeg også! Jeg er en frøken på 24 år, som akkurat er begynt på min første pp. Har ingen barn fra før.. Så dette er uhyre spennende! =) Lykke til! =)
annie74 Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Hei! Jeg er 36 år og har en datter på 15 mnd. Har akkurat startet på 1.pp. Veldig spennende! Lykke til alle sammen!
lille bie Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Hei! ny her jeg også=) jeg er 28 år.. har en sønn på 8 år... jeg og sambo har vært sammen i seks år og vi føler nå at tiden er inne for felles barn=) er i første pp og venter ikm til tirsdag,spennende! masse lykke til jenter!
ønsker2 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Lykke til alle sammen! *krysser fiingrene for alle og enhver*
Lullunutu Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Hei =) Jeg er 25 år og har en sønn fra før på 20 mndr. Er inne i vår 4 pp. hadde ikm igår, ennå ikke noe tr :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå