Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 4dager før termin bestemte Vesla at hu ville hilse på verden gitt <3 Hadde akk skrevet innlegg ang hva folk stresser meg kjerringråd for og sette i gang fødsel. Så gikk jaggu vannet her gitt Da var det rett inn på Drammen sykehus.. Og Vesla kom 29juni 03.45 <3 Så da flytter jeg ut her i fra.. Lykketil til dere andre
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 OIOIOI!!!!! Gratulerer så masse med jenta! Stooor klem og kos dere masse!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så masse, nå vill jeg også treffe frøkna mi:o)
minimimmi Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så mye med jenta, julinurk!! :-D Ønsker dere fine sommerdager og kos dere mye sammen! :-)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer masse, kommer til å savne deg de siste ukene mine:-) Men, kos deg og nyyyyt dagene!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2010 Bytte nick jeg nå kanskje.. hehe.. Ble ikke Juli jente dette her gitt.. Hu vill bli juni jente <3
Løvinna30 Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 :-) har hun fått noen navn enda? Gikk det greit å komme seg til sykehuset forresten? (var det ikke du som skrev et innlegg om at du var litt usikker på det med sykebil osv?) God sommer, og kos deg med den nyfødte.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så mye ;o) Ses på dinbaby. Klem fra DollyD
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2010 Sommerbarn på vei HØYGRAVID Stemmer stemmer Gikk bra det.. Fikk svoger og svigerinna mi til og kjøre meg inn. Sambo jobbet natta den dagen og så.. Kunne fått sykebil,men siden jeg ikke hadde rier så fikk jeg det ikke. Men det gikk akkurat.. Fikk riene når kom på sykehuset.. Ja Vesla har fått navn.. Vært klart ei støn det.. Bare vært hemmelig Hu har fått navnet Ana Lenita
emiliesinmamma Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 Gratulere så mye med snuppa di Herlig å være ferdig kan jeg tenke meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå