Gå til innhold

Hva skal vi ha som litt digg-middag i kveld?

Anbefalte innlegg

Blir litt "lørdag" her i kveld siden gubben er musiker å reiser bort i morgen.. Er en ganske kreativ matlager men nå står det still. Hjernen orker ikke rett å slett. Noen tips? Hva pleier dere å lage?

By the way: Er gørrgravid å brekker meg av tanken på hjemmelaget pizza:S (Digger det til vanlig)!

Takker for tips:):)

Fortsetter under...

nachochips, tacokjøttdeig og ost på toppen gratinert i ovnen. Serveres med jalapenos, tacosaus, rømme og cheddardip:) Det skal vi ha i dag.

ellers pleier jo bakt potet med rømme, mais, stekt smårettbacon og kryddersmør også å være deilig nafsemat.

Eller hva med en deilig salat?

Eller bruschetta? Det er loffskiver dynket i olivenolje og fersk hvitløk, stekt i panna litt med mosarellaost, tomat og balsamiko. også veldig nam nam:)

eller lag foccachia (Mølleren mel har en ferdigpakke aom anbefales). Veldig veldig enkelt! Stapp noen oliven og fetaost på toppen av brødet og server med aioli og rød og grønn pesto som dip til. mmmmmm:)

Hehe! Er også gravid og klarer ikke tanken på hjemmelaget pizza. Merkelige greier det der, er jo vanligvis en av favorittene...

SÅ var det forslag da.. Er jo lei av det meste for tiden selv, så i dag tror jeg det blir pommes frites gratinert med ost og evt dressing/ketchup til. Helt grusomt egentlig, men nå om dagen synes jeg det høres godt ut... Kanskje du også?

-Ellers liker jeg best lett mat uten for mye fett, så da er wok med kylling og springonion and oister-sauce godt. Om du orker all grønnsakskuttinga da..

-Omelett med mye godt i og godt brød til.

-Bestille kinamat ;)

Ser på forslagene mine at de kommende helgene de neste månedene blir kjedelig hva kosemat angår...hehe

Lykke til!

Å DIGG!! Aldri prøvd før, men pommes frites med smelta ost! WEEE!! Hørtes knall ut! Sambo bare rister på hodet å sier vi ikke er vell bevart! hehehe.. Han ville gå for noen hjemmelagde hamburgere med masse digg i, så da tar jeg en sjikkelig påmm fri:)

Tuuuuusen takk for tips!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...