Lykkemamma Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Tror jeg har fått sopp i underlivet... Det klår noe helt forferdelig, og har tykk hvit utflod. Har ikke hatt sopp tidligere, men utfra det jeg har lest på internett kan det nok ikke være noe annet. Var på apoteket i dag og kjøpte canesten stikkpille og salve. Leste på pakken at man kunne bruke dette når man er gravid. Pakken inneholdt bare en stikkpille på 500mg, er dette nok til å ta knekken på elendigheten? Når man først har fått sopp som gravid, er det noe som vil vende tilbake, og jeg må plages med hele svangerskapet. Mannen fikk også dette etter en runde i køya for noen dager siden. Ikke noe gøy.... Håper ikke dette vil være et problem i 7 mnd til, blir ikke mye sengekos da....
Galskapens overhode Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 For noen vil dette være tilbakevendende.. som for meg.. er på 3. kur på 4 uker.. For andre er det et engangstilfelle.. Du kan forebygge ved å bruke vivag vaginalkapsler.. Lykke til
Lykkemamma Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2010 Da blir det ny runde på apoteket i morgen for å kjøpe vivag. Dette var noe virkelig dritt.... vil ikke ha det tilbake... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå