Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint at vi som har slitet en stund har klart det :) har dere greid det på egenhånd?

ja håper jeg bare kan slippe unna alle di 20 ukene jeg pleier og være kvalm.

har du noen symptomer enda da?

skal snart på en tidlig ul jeg da, etter SA og etter han i 2005 kom i uke 33. også etetr vi driver på riksen, se om det kan være to denne gang.

Hei igjen mor til en gutt2005. Ja vi har klart det på egenhånd, men det har tatt tid. Kroppen ville ikke bli gravid igjen etter MA i 2009, ja ikke før nå. Dette er min 4 graviditet og håper inderlig det går bra, har både SA og MA bak meg. Nå er jeg 6+4 iog har ikke mange symptomene annet enn mer trøtt og humørsvingninger, blir lettere sur for å si det forsiktig......:-D

Så bra du får tett oppfølging! Jeg skal til privat UL i uke 9, og så hos min gynekolog i uke 11, det føles lenge å vente. Lykke til med UL og spennende dager som kommer.

Hei alle sammen!

Idag har jeg fått bekreftet av legen at jeg er gravid :)

Jeg har ett barn fra før og var her inne en del i 2006 (m/annet nick), og nå er altså nr 2 på vei. Vi har hatt en lang vei - og vært gjennom ett negativt IVF-forsøk og ett negativt fryseforsøk. Og så nå når vi har startet på 2.IVF så plutselig uteblir mensen og vi har fått det til helt på egenhånd!!! :D:D:D

Jeg har korte sykluser, alt mellom 23-26 dager, så nøyaktig termin vet jeg ikke. Rundt 17. mars vil jeg tro :)

Jeg er kvalm. Utrolig kvalm ;) Og ømme bryster.

Og foreløpig så er dette svangerskapet helt likt mitt forrige :)

Men jeg håper selvfølgelig kvalmen avtar, sånn jeg slipper å ligge til uke 14 :) Men skulle det ikke gjør det, så er jeg allikevel verdens lykkeligste!

Jeg skal få tett oppfølging denne gangen, og skulle få komme til tidlig ul på sykehuset. Vet ikke når det blir. Noen som vet når man blir kalt inn til det? Jeg er ca. 5 uker på vei.

Lykke til alle sammen, og håper vi følger hverandre helt i mål :)

Annonse

Hei Hei.

min termin er rundt den 2 mars :o)

Er uggen, men ikke plagsomt. spiser litt hele tiden og spiser meg ikke stappmett pga da blir jeg kvalm.

Har små vondt i ryggen, og veeeeeeldig trøtt hele tiden, så jeg tror at jeg ligger for mye, så jeg blir støl i ryggen...

har magesmerter veldig ofte, så litt engstelig, men håper det skal være sånn.

Hadde en SA for to mnd siden så tenker veldig mye på det... MEN prøver å nyte tiden og være glad for at jeg har mer symtomer nå enn sist :o)

Har også krampe lignende rykninger i bein og armer, har liksom ikke ro inni der. er det fler som har det sånn???

Men nå krysser jeg fingrene på at alt går bra :o)

Lykke til, til dere alle :o)

Termin 10 mars. Har en gutt på 4 år og er veldig klar for en til:)

Jeg får ekstra oppfølging og var på ul på sykehuset igår.. Så nå bare en liten prikk som fløt rundt inni der, hehe.. Skal til ny ul ved 10 uker og da regner jeg med store forandringer.. Håper alt går fint denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...