Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle damer :) jeg har termin 19 -20 mars :) er svimel og trøtt hele tiden, pluss ømme pupper så her sover jeg med bh om natta. hehe :)

har en gutt som er født 7 uker før tiden i 2005 og hadde en sa i uke 21 i 2009 :) vi har klart det igjen på 3 forsøk med hormoner og inseminasjon :)

så nå krysser vi for at spira vil være med meg i 36 uker til :)

Ønsker alle damene lykke til her :)

vi skal snart på ul i uke 6 til 8 oxo i uke 11, pga missdannelser på foster vi fikk i uke 21 i 2009.

pluss fordi junior kom i uke 33 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 5.mars. Har det akkurat som deg, merker ikke så mye bare sinnsykt vonde bryster og vondt i ryggen etter mye ståing eller gåing.

Jeg krysser fingrene for at svangerskapet ditt går bra.

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin ca 11.mars.

Har to barn fra før på snart 3 og 5 år. Begynner å kjenne kvalmen nå, så må vel begynne å prøve litt kjerringråd:)

Skrevet

Hei alle sammen! Koselig tråd!

Jeg har vel muligens termin 7. mars, men jeg er mildt sagt usikker på den datoen, mensen oppførte seg underlig... Vi har vært prøvere siden forrigemann ble født, dvs to år, og jeg gikk på pergotime måneden før vi ble gravid... Hurra for pergo!

Symptomer så langt er:

Småkvalm/uggen - hvilket jeg nesten er litt glad for, for da er jeg liksom beviselig gravid... Hehe... Og så spiser jeg litt mindre... :-)

Økt utflod (urk, sorry) - husker det fra forrige gang, og jordmor sa det var meget vanlig...

Oppblåst! Jeg har faktisk plukka fram gravid-buksene mine fra forrige gang, for jeg orker ingenting som strammer rett over magen, selv om livmora vel ikke er kommet opp av bekkenet en gang enda....

Trøtt....

Ømme pupper - noen dager...

Sånn er det altså her i gården... Skal på ny UL etter sommerferien, ca uke 11-12, og da satser jeg på å få se at alt er bra! (Var på innvendig UL før hjertet hadde begynt å slå - da var det lite å se...)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Termin rundt den 15.mars en gang. Litt usikker plutselig. Trodde en stund det var 12., men jeg må ha klikka feil i terminkalkulatoren.

INGEN symptom. Snodig. Men gravid er jeg.

Skrevet

Har termin ca samtidig som deg(etter det jeg har regnet ut selv.)

Er ny her inne =) Litt ømme bryst,oppblåst og sliten

Skrevet

Må være litt rart å ikke ha noen "plager", siden man ikke kjenner noen spark i magen føles det jo nesten ikke ut som man er gravid da.

Men regner med det samtidig må være deilig å slippe kvalme å å ømme pupper å alt som mange sliter med i begynnelsen..

Skrevet

Det er sant. Gleder meg til magen begynner å vokse og merker litt mer.

Noen som bor i Bergen?

Skrevet

Forhåpentligvis termin 10. mars. Mistet to ganger tidligere; i nov. i fjor og i april i år. Hatt litt tegn til blødning denne gangen også, og vært til gyn. us. hvor det var for tidlig å si noe som helst. Målt HCG som har steget innenfor det som regnes som normalt ( i alle fall etter det jeg har kunnet lese meg frem til) og skal på ny UL førstkommende fredag. Av symptomer har jeg vært litt uggen de siste dagene, og litt trettere enn vanlig.

Skrevet

Koselig at det er så mange innlegg her. Det er til både trøst og glede og lese :)

Da er jeg i min 7 uke. Jeg har fått legetime den 4/8 - min første kontroll. Jeg forstår at man ikke nødvendigvis kjenner så mye til å begynne med og jeg bør vel være glad for at jeg er frisk og rask, - vonde pupper og ryggen da.

Men jeg forundrer meg stadig og tar meg i å være redd. Vurderer å spørre legen om jeg kan komme inn før, jeg vet liksom ikke... Kunne ha tenkt meg å komme inn å få beskjed om at "joda dette ser bra ut"... Bare for å få det bekreftet igjen liksom. Kanskje det er jeg som er litt rar...

Krysser fortsatt fingrene.

Skrevet

Melder meg på jeg også :) Tror termin er rundt 20. mars og det blir barn nr 4 :)

Formen er litt variabel, litt uggen inn i mellom, men stort sett kjempe form :)

Skrevet

jeg er ifra bergensområdet :o) bor like utenfor..

men jeg har ikke bestilt meg første legetime enda jeg, men lurer på om jeg skal inn å høre om det er mulig å få tidlig ul elr noe, slik at jeg får bekreftet at alt er i orden før jeg forteller nyheten til sjefen. (har hatt en SA så er for å roe nervene også)

hadde jo nettopp startet i ny jobb når jeg gikk gravid med lillegutt, så brukte lang tid på å fortelle det til sjefen. og nå når jeg nettopp er begynt igjen etter permisjon skal jeg fortelle samme nyheten en gang til. så kan ærlig talt si at jeg gruer meg litt til å si det, men det er nå slik ståa er :o)

noen som er blitt dårligere i formen enda da? fortsatt tidlig men... selv har jeg begynt å få ganske så mye ubehag i ryggen...

Skrevet

Jeg har ca den 14 mars - positiv test for ei uke siden:)

Merka det på dospringing og ømme bryst. Har akkuratt vært hos legen for i går begynnte jeg å klø rundt på hele kroppen-leste at det kunne være svangerskaps kløe -å det var det. Fikk noen antihistamin tab. som skulle ta kløen-så håper på det...

Skrevet

Hei,

her var det mange med termin i mars. Må si jeg synes det er litt godt å lese om alle dere andre som heller ikke har særlig med symptomer. Jeg er gravid med nr 1 og er, helt uten grunn, redd for at det skal være noe galt. Vi har egentlig bestemt oss for å ikke ta tidlig ultralyd før i uke 12-13, men jeg har nå begynt å vurdere det likevel - bare for å få bekreftet at hjertet slår :)

Ellers mener jeg og de terminkalkulatorene jeg har brukt på nettet at jeg har termin 13. mars. Har vært hos legen og oppga samme dato for første dag i siste mens og for eggløsning (får vondt i magen da, så vet når jeg har det), men likevel sa legen at min termin er 13. april. Kan ikke skjønne dette!? Første dag i siste mens var 4. juni. Kan jeg være så privat å spørre når deres var? Kan jo hende det er jeg og ikke legen som roter ;)

Skrevet

april hørtes rart ut. Jeg hadde 1 dag i siste mens 27.5 og har termindato 5 mars :-) Har du veldig lang syklus?

Skrevet

Jeg vil tro legen din har bommet m en mnd! Jeg hadde første dag i siste mens 1 el. 2 juni og har termin i midten av mars. Mener jeg regnet ut 11 mars. Det er nok du som har regnet riktig!

Skrevet

Høres nok mest ut som legen din som har bommet på en mnd.

Skrevet

Nei, 28 dagers syklus. Så tror jeg skal ta en telefon til legekontoret... Takk for alle svarene :)

Skrevet

I følge terminkalkulatoren kommer nr 2 i familien 19 mars:) har vært litt uvell og må tisse litt oftere enn før.. Har hatt noe som minner om mensen smerter.. Kan ikke klage enda:)

Skrevet

Jeg trodde jeg var i fin form, men etterhvert som jeg leste nedover siden, kjente jeg igjen det ene symptomet etter det andre ;) Har termin 16mars. Og dette blir en attpåklatt, nr 3. Kjempe spennende <3

Skrevet

Er litt spent jeg, tenker å teste i morgen, men føler jeg har så mage symptomer :)

Tempen har steget og holder seg oppe, jeg har veldig ømme pupper, det kjennes ut som mens smerter hele tiden (pleier kanskje å ha litt vondt 1 dag uka før mens), veldig oppblåst. Ikke kvalm, mistet matlysten.. Sovner mye fortere, og sover bedre enn vanlig :)

Har hatt fryktelig uregelmessige blødninger siden oktober, så termin kan være alt fra 20 mars til starten av april.. Så kan jo også bare være forvarsel på mensen jeg kjenner nå.. Det gikk 10 uker mellom de 2 forrige mensperiodene mine...

Skrevet

har skrevet før, men formen har blitt værre, blææ. spøy for første gang i dag, blæææ. men nå har jeg hatt veldig svangerskapskvelme med junior i 2005 og engelen vår i 2009, og denne gang kan det være tvillinger da, etter jeg hadde to like store fine egg dagen før jeg satt eggløsningsprøyta.

så nå forbreder jeg meg til di 21 ukene med kvalme og oppkast :S

Skrevet

Så gøy at det er flere her med 2005 barn :-D Jeg mistet også i 2009 og det har tatt tid å bli gravid igjen. Håper kvalmen gir seg etterhvert, klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...