Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 3 mars. Har egentlig ingen symptomer enda. Litt ømme pupper men ikke mye. Plager meg egentlig veldig. Glad for at jeg ikke er kvalm og kaster opp men samtidig føler jeg meg ikke gravid ettersom jeg ikke merker noe på kroppen. Tenker mye på at noe er galt men det er jo samtidig ikke unormalt og ikke ha særlige tegn heller. Håper ikke kvalmen kommer men det hadde vært fint men NOEN tegn i allefall :)

Hei!

Her er det termin ca 14.mars med barn nr 5!! (med samme pappa:) ).

Gleder oss! Ingen spesielle symptomer. Stikninger rundt eggstokkene i dagene før ikm. Kjente strekk i livmorbåndene da jeg reiste meg litt raskt fra sofaen. Ble mistenksom da, og tok en test dagen etterpå. den ble svakt positiv - tok en ny i dag, og den ble mye sterkere.

Håper formen holder seg sånn, slik at vi kan holde hemmeligheten for oss selv lenge enda. Forbereder meg på mange kommentarer hvis dette går bra. Er litt avventende da vi mistet i to MA før sistemann (uke 18 og 8). Sist ble jeg dårlig i uke 6-14. Satser på å minske denne perioden betraktelig denne gangen!:)

Annonse

så gøy med mange mars damer! =) men er det noen av dere som har vokst ut av buksene allerede? jeg får ikke igjen noen bukser! jeg må jo være så oppblåst som det er mulig å bli.. vet de sier magen kommer fortere med andremann, men dette var litt i tidligste laget for meg! så jeg satser på at den roer seg litt før den begynner å vokse for fult.... =)

Hei! Gratulerer alle dere andre!

Fant nettopp ut at er gravid! 13.mars er foreløpig termin. Hurra hurra!

Kan ikke si at har noen symptomer som kan sikkert relatere til dette her.

Forrige gang testet jeg ikke før uke 6-7 (hadde så liten tro på at var noe før det) og husker ikke da om hadde symptomer så tidlig som nå. Men da først testet var 1.tegn at ikke kunne pusse tungen lenger.

Har termin 10 mars:D

Jeg merker desverre mye. Er supertrøtt, supersulten og superkvalm, hehe!

Er også rimelig oppblåst og ser ut som jeg er vertfall 6 mnd på vei, har også mye "menssmerter" og stikking i magen... men siden dette er den første så synes jeg det er mest spennende :) Men gleder meg likevel til det avtar, hehe :)

Er forresten 5+1

Hei.

Jeg er helt ny her inne. Jeg har termin rundt den 5. mars. Samboeren min og jeg har prøvd veldig lenge og skulle egentlig inn på prøverørbehandling i løpet av sommeren / høsten. Jeg må innrømme at jeg hadde gitt litt opp..

Synes jeg hadde så rar mensblødning sist gang, pluss at jeg skulle melde meg på et slankekurs så jeg tenkte at jeg fikk sjekke siden det ikke var lov til å bli med på den slankinga hvis man var gravid. Også fikk jeg positiv test, men det fikk jeg en gang tidligere også, så jeg trodde ikke på det og dro på legesenteret og fikk sjekket det der også. Den var også positiv, jeg gråt og hoppet rundt hele legesenteret :)

Det jeg merker noe på er veldig vonde pupper og "mensen-vondt" i ryggen hvis jeg står for mye. Ellers ikke noe spes, men jeg må innrømme at jeg er litt bekymret fordi jeg ikke merker så mye.. Er redd for å miste...

Så fantastisk at dere ble gravide likevel da uten prøverør! Gratulerer!

Skjønner at du er redd for å miste. Forrige gang tenkte jeg lite på det, men nå denne gangen er jeg litt mer engstelig. Ikke at jeg har opplevd det, men du leser jo stadig om de det skjer med. Vi får bare krysse alt vi har...

Sist gang tok jeg test uke 6-7 og da hadde jeg virkelig symptomer. Men nå er det lite. Eneste påfallende er at jeg er oftere sulten. Blir supersulten på kvelden når jeg vanligvis ikke pleier å spise noe. Nesten som jeg håper jeg skal bli litt kvalm snart sånn at jeg faktisk tror at det er sant dette er....

Annonse

ja jeg har termin den 5 mars etter mine beregninger. :)har en gutt på 3 fra før, så dette blir spent.håper på og få føde normalt nå denne gang.måtte ta planlagt keisersnitt sist pga han satt så hardt fast med rompa ned...

jeg er opplåst, og ømme pupper og store brystvorter...

Så artig med mange gravide mars damer :)) er noen utrulige spennende mnd vi har for oss nå alle sammen :))

Dere med barn fra før, hvordan har dere tenkt å fortelle de små om nyheten å nårtid?

Jeg skal prøve å vente så lenge som mulig å fortelle lillegutt på 4 det, regner med han kommer til å blir så fryktelig utålmodig, men har jo så lyst. Han spør jo etter baby nesten hver dag..

Hehe her om dagen spurte han om vi ikke kunne kjøpe en på rema.. :))

jeg har termin rundt dden 6 mars tror jeg ,er litt usikker på sisste mens hehe... dette blir mitt 3 barn=) jeg tenker ikke å fortelle det til barna før jeg har vært på ultralyd (skal i uke 10-11) eller når magen begynner å vise=) det blir lenge for dei å vente viss de får vite det nå=) forige gang leste jeg bøker om temaet for han eldste og viste han bilder osv... og han forstod at det ikke var en leke kamerat som kom med en gang men en baby =) så det gikk veldig bra,så tenker å hjøre det samme nå også=)

Enda en marsfrøken her:)

Har foreløpig termin 14 mars. Har vært litt småkvalm og uggen de siste tre dagene, ellers grei form. Ble gravid på første forsøk, så dette er fortsatt litt uvirkelig. Men vi gleder oss masse, dette blir vår første. Blir snart 30 år og bor i Oslo med samboer.

Koselig å følge andre som har kommet ca like langt, vi samles vel i mars 2011 klubben etterhvert:)

uff...har ikke energi til overs! såvidt jeg kommer meg gjennom dagene på jobb, forferdelig! gleder meg til jeg føler meg ovenpå igjen. og her idag fortalte en kollega av meg at en bekjent av henne hadde spurt om den unge jenten på jobben skulle ha baby...! hva i...? jeg er jo bare 5 uker (greit nok, er oppblåst, men trodde ikke jeg såg gravid ut)

men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal fortelle det til lillegutt at det kommer en baby i mars jeg, han er jo bare 1år. så er vel litt begrenset hva han faktisk forstår da, så får vel bare ta det litt som det kommer og håpe at det ikke blir noe sjalusi =)

Ja min gutt er jo 4 år så han skjønner jo litt mer om hva som kommer til å skje. Blir nok å ta en kveld å forklare det på en enkel å grei måte. Men blir å vente så lenge som mulig.

Tenkte etterpå å kjøpe han t.shorte hvor det står: Jeg skal blir storebror.

:))

Har termin i mars jeg også... 15. mars.

Prøvde ikke på å bli gravid, men noen symptom gjorde at jeg mistenkte det før mesen skulle komme.

Jeg var veeeldig øm i puppene og litt uggen i kroppen, til tider litt småkval og svimmel og sånn...

Er forresten det enda, hehe...

Dette blir tredje gangen for meg.

Lykke til videre alle og håper at det går bra med babyene i magene :)

Jeg har termin 19 eller 20 mars tror jeg. Har ømme pupper, er svimmel, trøtt og litt kvalm av og til. Tisser også ofte.

Synes selv det er litt rart å kjenne så mye så tidlig.

Jeg er i tilegg ekstremt redd for å miste, er så tungt å være så bekymret.

Har bett om tidlig ultralyd, så jeg får sett om alt er bra.

Har mistet en gang før, og slet med å bli gravid denne gangen.

Dette er 3 gang jeg er gravid. Har en sønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...