Gå til innhold

Aurora med to gutter - oppdatering! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sett 2 x på den siste måneden etter at vi mistet vår lille spire i 12.uke (snart 5 uker siden) Du så oss gravid på nytt i juli i år og at tante rød ville dukke opp i løpet av kort stund. Er 4 dager over ikm og lurer nå på hvor TR har blitt av? Tatt tester som har vært negative, men har likevel en liiiten mistanke om ny graviditet da jeg har alle begynnende symptomer og har hatt disse i 1 uke. Hva skjer med kroppen min? Kommer tante rød på besøk snart og når i såfall har jeg eggløsning igjen?

Jeg 201288

Han 121083

På forhånd takk! :)

- Lillian -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en test?får opp et svakt ja på at du er gravid nå,viss ikke så er det rett før at du blir gravid.Ta en test så slipper du og gruble og mensen kommer.

Skrevet

Jeg har tatt flere tester (nå er jeg 5 dager over ikm, og testet sist for 2 dager siden..), har hatt svakt positive tester (såvidt det skimtes) mens CB-digital har sagt "Ikke Gravid". Blir lettere frustrert av dette. Legen på sykehuset mente jeg burde få mens ila 4 uker og nå er det altså snart 5 uker siden SA. Dersom jeg ikke er gravid ser du sånn ca når jeg har eggløsning? Er kjipt å ikke vite når man prøver (har tatt to el-tester også).

Takk for svar :)

Skrevet

opp igjen.. er forresten 1 uker over ikm nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...