Lullunutu Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Idag er IKM, har ikke hatt noen tegn til at TR skal komme.. Er litt kvalm om morgenen, men ellers merker jeg ingenting til at jeg kan være gravid heller, så går på tærne her og håper spiren har festet seg :-) Blir en perfekt bursdagsgave til samboeren min, om en uke <3 Vi har en sønn på 20 mnd, ønsker å ha tett, og dette er 4. pp, vår sønn var ikke planlagt.. Har en test liggende, og den har jeg hatt liggende lenge, skal nok klare å vente til søndag/mandag for å se om TR kommer når jeg har klart å vente så lenge :-D *HÅÅÅÅÅÅÅPER&ØNSKER*
Lullunutu Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Ikke noe tr idag heller, brenner i hendene etter å svi testen :-D Men SKAL vente til imorgen.. Fremdeles kvalm!
Lullunutu Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 Enda ikke tegn til TR, tar med meg test, drar på ferie idag, men skal ikke teste før det har gått noen dager, hvis spiren sitter skal jeg være sikker på å få positiv test, ventet en uke etter IKM sist å fikk positiv test med en gang.. Er bare å vente å se nå da <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå