Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen til termin, 2 juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 29 dager :-)

Plager sommervarmen dere?

plager ikke meg hvertfall! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d var visst 1 minutt før meg he, hehe. jeg har 52 dager igjen, huff lenge ja.

Ikke vært plaget av varmen ennå, men er mye innendørs med aircondition da

Skrevet

10 dager igjen..

Skrevet

48 dager igjen, å holder på å krepere iblant, men det er bare GODT!:D Elsker sol og varme!!

Skrevet

5 dager på overtid. Begynner å bli lei, kom ut lille venn - NÅ!!!

Skrevet

4 dager på overtid, har visst med ei prinsesse vilikke å gjøre;) -Og nå blir hver lille luftboble i magen tolket som et tegn;p

Skrevet

1 dag til termin.

Heldigvis har vi ikke hatt så mye sol og varme her i nord enna, får det plager meg veeldig de dagene det er varmt.. Satser på masse sol og varme etter lille gull har kommet ut :)

Skrevet

34 dager igjen..

Skrevet

63 her:)

Skrevet

5 dager. Fryktelig utålmodig nå også! Livredd for å havne på overtid også, så klar for at noe setter i gang..

Lykke til alle dere som nærmer dere :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

17 dager til termin:) Må si at sommervarmen er helt gruuusom til tider. Jeg har så mye vann og hevelse så varmen gjør det mye verre :P

Skrevet

37 dager igjen her. Sommervarmen plager meg ikke så veldig enda, men om det blir varmere enn hva det er i Trondheim i dag, så begynner nok jeg og å slite :S

Skrevet

10 dager igjen. Er ikke plaget av varmen om dagen, men sover nok dårligere pga varmen

Skrevet

åååh...56 dager igjen.. Og de skal nytes med ferie og annen kos før lillemann kommer!

Skrevet

86 dager og har nettopp meldt meg inn i tredje trimester...men det går jo så fort.. lykke til til alle sammen..

Skrevet

86 dager her også, min første dag i 3 trimester:) må si varmen tar på kreftene her hvertfall. måtte til innkjøp av vifte:)

Skrevet

30 dager igjen!

varmen er deilig når en kan slappe av i solen, så ser frem til det med ferie neste uke og så permisjon. :)

Skrevet

64 dager igjen! føles sååå lenge, men godt å ha litt tid til å slappe av i sommer:)

Skrevet

Jeg er akkurat kommet inn i 3. trimester, så jeg har 86 dager igjen til termin. :)

Skrevet

1 dag igjen, og absolutt ingenting som tyder på at noe skal være på gang. Her er sommervarmen stengt ute, og aircondition satt på inne.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

7 dager igjen! Spennende fremover altså!

Skrevet

Her er det 19 dgr igjen og ligger rett ut på sofaen idag. Ikke så varmt idag forresten.

Skrevet

6 dager til planlagt ks...

himmel og hav, det slo meg akkurat...

og jeg som har en million ting jeg må ordne!!!

*må*løpe*

Skrevet

Altfor mange (48) Uff, ønsker tiden kunne gått litt fortere

Skrevet

Har 2 dager igjen til termin, og vi har første skikkelige sommerdag her. Hoven som en vannmelon, men det er det faktisk verdt! Deilig med sol i stedet for 12 grader og pøsende regn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...