Gå til innhold

Tørr ikke teste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare "få det ut" he he. Hadde IKM onsdag eller torsdag, dvs er jeg gravid så er jeg 4+3 i dag. Har en test liggende, men tørr ikke teste, er så redd den skal være negativ. Kjenner ingen symptomer på mens, heller da ikke graviditet, føler meg helt vanlig. Da jeg ble gravid med sønnen min så testet jeg negativt på IKM, tror testen ble positiv 2-3 dager etter. Har hatt mye EL-slim denne mnd, men testet ikke etter EL.

Er så nervepirrende å vente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

test test :P

Skrevet

go go go go!

Skrevet

ok ok, må bare vente til jeg "må" hehe, eller så kan jeg teste med morgenurin i morgen. Har hatt litt ulik lengde på de siste syklusene, så venter egentlig at tanta er rett rundt hjørnet :P

Skrevet

I morgen er da altfor lenge til ^^ CB test?

Skrevet

hehe ja det er kanskje det, det er en Quick response

Skrevet

fillern da må du vente til i morgen tidlig :P den er vist ikke så pålitelig ellers på dagen

Skrevet

Vent til i morgentidlig du.

Masse lykke til

Skrevet

Hold oss oppdatert ^^

Skrevet

Tull og vas at QR ikke er pålitelig midt på dagen! Det har han da vært i mine tre sv skap! Er der nok hcg så slår den ut, hvis ikke så slår den ikke ut. Det vil heller ikke CB gjøre. Så ta en test du, ikke drikk i en time eller så, så skal det slå ut hvis du har produsert ok mengde hcg.

Skrevet

klarte ikke dy meg, men som ventet var testen negativ. Får ta en ny om et par dager hvis ikke TR skulle dukke opp :))

Skrevet

autch bedre lykke om et par dager da ^^

Skrevet

oj, tok en CB digital test nå nettopp... er gravid :))))

Skrevet

SÅ FANTASTISK!! Gratulerer så mye med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...