Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er det normalt med litt blod i avføringa til minsten? 3,5 mnd gammel. Han hadde også ganske mye grønn bæsj,så tydelig vondt i magen sin.
n74 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Jeg vil ikke si at det er normalt. Men hvordan så det ut? Var det liksom integrert i bæsjen eller kan det komme av et rift på vei ut? Jeg ville nok ringt helsestasjonen å spurt.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Det var grønn/litt gult + litt spor av blod i bæsjen. Det har vært sånne bleier siden morran idag. Den siste han hadde, var bare grønn og slimete med litt blod. Så kan tenkes det er en rift der. Men skal til legen straks å høre.
dixie79 Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 jeg slet med det en stund på jenta mi, grønn bærsj og noen ganger blod, og bærsjet 8 ganger i døgnet og mage vond, fikk undersøk henne skikkelig da det begynte å komme mere blod, og hu har kumelk allergi.. kunne ønske hu ble undersøkt skikkelig før, hadde sluppet mnd med magevondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå