Suksessterta *gravid* Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er du her? Tenkte jeg maa spoerre deg om litt erfaringer hvis det er greit Skal nemlig ha min/vaar aller foerste AIH i dag! Aiaiai, grugleder meg - faar jo haap av dette og det skjer noe, samtidig er jeg redd for aa mislykkes... Satt EL sproyte og AIHen blir 36 timer etter den.. Er det det samme som hos deg? Gyn saa to fine follikler paa UL som sitter paa hoyre side (som er min "riktige" side siden jeg bare har en eggleder!). AIH ble bestemt ganske i siste liten, vi kunne og satt EL sproyten og proevd paa egen haand, men vi fant ut at det er paa tide med litt mer aggresivitet i prosessen her... Men det betyr jo at jeg ikke har forberedt meg noe saerlig bra da.. Har levd som normalt, med (litt) alkohol,royking, kaffe etc... Haaper det gaar bra alikevel! Gjorde du noe spesielt etter AIHen? Vi har faatt beskjed om aa ha sex 2-3 dager etter og, for aa vaere paa sikre siden. Hva med livsstil, levde og spiste du som du var gravid? Beklager, ble litt mange sporsmaal det her, men du er den eneste jeg "kjenner" som har vaert gjennom dette.. Haaper forresten alt staar bra til med deg ellers og at du nyter sommerdagene
Suksessterta *gravid* Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2010 Dytter litt jeg, i tilfelle du kommer inn her en tur Jeg har naa blitt insmeinert og er 2dpi i dag. Merker at dette kommer til aa bli to lange uker aa vente. Utaalmodig allerede jeg Ellers sa legen at jeg bare kunne leve som normalt, saa da gjoer jeg det. Men merker jeg er ekstra forsiktig med hva jeg spiser etc, men det er vel helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå