Gå til innhold

Noen suksesshistorier med AIH?

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

da er dagen kommet for min aller foerste AIH... Grugleder meg i grunn, er deilig aa vite at vi proever noe nytt, samtidig er jeg veldig redd for aa mislykkes..

Hvis noen av dere som har erfaringer vil dele de med meg blir jeg kjempeglad! Om dere gjorde noen spesielle forberedelser (litt sent for meg da, men kanskje nyttig for andre), levde dere som gravide etter prosedyren (med tanke paa kosthold etc)? Og, noen som har lykkes??

Blir veldig glad for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142047505-noen-suksesshistorier-med-aih/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter litt jeg :)

AIH er naa unnagjort, er 2dpi i dag. Vi la og inn noen aksjer paa egenhaand samme kveld og kvelden etter inseminasjonen. Saa haaper haaper det blir gode resultater av dette :) Legen sa jeg bare kunne leve som normalt saa da gjoer jeg det, men merker jeg er ekstra forsiktig med hva jeg spiser etc bare saann i tilfelle.

Jeg har en AIH-suksesshistorie!

Prøvde 3 ganger med inseminasjon, skulle på IVF neste gang – men spiren satt på 3. forsøket :-) Jeg brukte ingen hormoner den siste runden, kun eggløsningssprøyte.

Jeg er nå over 13 uker på vei :-)

Lykke til!

Tusen takk for oppmuntrende svar og gratulerer saa mye Pjolkadotter! :)

Jeg gikk paa pergo denne pp, og satt EL sproyte ca. 36 timer foer inseminasjonen. Krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg.

Ha et flott svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...