Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Leste tidligere i dag på "Bligraivd"-sidene om noen som hadde blitt spådd, og de var så positive. Tenkte derfor at jeg gjerne ville prøve å legge inn et innlegg seg, for å se om jeg også fikk svar:-) Som dere skjønner, så prøver jeg å blir gravid. Har vært gravid en gang, men mistet dessverre. Nå har vi forsøkt noen måneder - uten å lykkes. I juni trodde jeg at jeg var gravid, men testen var negativ og mensen kom. Lurer derfor på om noen kan se når jeg blir gravid? Jeg er født 120376 og mannen min er født 180979.
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 beklager at jeg sier det men du føltes så kjent ut..kan jeg spørre hvor du er fra? uansett...jeg får ikke opp noen gravidtet på deg riktig enda-...er usikker når..det er som om at du har noe blokkeringer i livmoren/eggstokkene som er årsaken. men ikke gi opp..det ligger barn tet tpå deg så det kommer det kommer:) kanskje du ork å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen utenom det så kan du nå meg på [email protected] for en utdypende kanalisering(spå) 350kr....har andre ting jeg holder på meg også..som fjernhealing,hjelpere,rense hus osv
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Hm... det hørtes jo ikke så bra ut med blokkeringer.... Får håpe jeg blir gravid raskt uansett:-) Jeg er forresten fra Oslo. Har stemt - lykke til:-)
Saisai Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Hei Kimby:) Lurer på om du kan se om jeg får gutt eller jente? Vil gjerne bli spådd av deg, kan sende deg mail(?), om du svarer. Født 011289
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 får opp at du blir gravid i mars,det er lenge til men det er lov og håpe at du blir gravid før det.Slapp av og tenk på noe annet.
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 hei saisai ser en gutt på deg men får og opp en jente tett innpå ...enten tvillinger eller så får du to tette barn...hun jenta ligger liksom litt bakom så da tror jeg mer at det er to tette du får:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå