Gå til innhold

Travel uke for "gamle" gravide damer.....hehe

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag var jeg til time på Riksen, skal jo følges opp der tett hele svangerskapet:) Alt virker foreløpig bra, UL viste en deilig "klump" med bankende hjerte og som vokser slik den skal:) Fikk timer for de to neste undersøkelsene, time til jordmor og masse ark for blodprøver som skal tas ofte:)

I dag har jeg vært til genetisk veiledning på Ullevål. Til samtale og tatt blodprøver. Vi går for en Duo test, og krysser virkelig alt vi har for gode svar..........

Ønsker dere alle en riktig fin helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å se at alt er bra Tirilgirl. Bra du får god oppfølging. Leste historien din og ser at du har vært gjennom mye. Nå som du får medisiner og så tett oppfølging så må det jo gå bra :)

Kos deg fremover, nå er det vel ikke så lenge til du begynner å kjenne liv?! :) :) :)

Skrevet

Ahh så spennende Tirilgril! Hvilken uke er du i nå? Klem J

Skrevet

Jeg er i dag kommet meg til 11+1.......

Varm klem fra meg

Skrevet

Tusen takk Tofni:)

Leste på profilen din, er det en eller to???

Klem fra meg

Skrevet

11+1 det er jo helt fantastisk, heldige du :-) Nærmer deg 2 trimester du nå, kos deg! Flott du får tett oppfølging, Stor klem

Skrevet

Masse lykke til videre.

Jeg ble også gravid på egenhånd etter å ha fått første barn på IVF. Flott at slikt kan skje, selv om man ikke helt har tro på det.

Skrevet

Det er en liten en inni magen:) Gyn så rester av nr.2, så det var kanskje opprinnelig 2. Jeg er kjempefornøyd med en!

God helg! Klem klem

Skrevet

Så fantastisk at alt er bra og at du får så god oppfølging, det gir en ro som er svært viktig for oss sliterne...hihi og "gamlinger" :-)

Lykke til med duotesten, det går sikkert bra. Vi var også og tok den og det var en fantastisk opplevelse og alt var veldig bra, både på ul og blodprøvesvarene.

Klem til deg

Skrevet

Gratulerer med flott resultat så langt Tirilgirl, krysser fingre og tær for deg, har på følelsen at det kommer til å gå rett vei for deg denne gangen. Fint å høre at du får tett oppfølging nå, det hjelper på psyken i allefall! Håper jeg kan joine denne gruppa om ikke altfor lenge selv. Akkurat nå er det godt å nyte sommer og god vin, men skal vel klare å unnvære den om et positivt resultat skulle dukke opp.... Lykke til videre, skal følge med deg!

Klem

Skrevet

Tusen takk for hyggelig hilsen kjære håp i 2010:)

Litt av noen opplevelser du har med deg i bagasjen også:(

Kjenner på meg at jeg fortsatt er urolig for utfall både av Duo test og hver UL jeg er på, redd de ikke skal finne hjerteaktivitet mer......

Skal til JM på Riksen i morgen.......

Klem fra meg

Skrevet

Kos deg!

Skrevet

Ja, det er noen påkjenninger noen av oss må gjennom desverre, men har ikke mista håpet ennå, utrolig hvor sterk psyke man kan ha innimellom!

Husker deg fra forumet Habituell abort og krysser fingre for at det denne ganger er din tur. Skrev endel m L`s mamma der inne og, ikke hørt noe fra henne på en stund, men håper hun lykkes etterhvert også!

Stå på videre!

Skrevet

Hei på deg:)

Tusen takk for det:) Får svar på Duo-test og UL på tirsdag som kommer, og kjenner jeg er veldig spent på det:)

Luddes mamma snakker jeg masse med, hun har jo giftet seg og jeg håper hun snart kommer etter med en positiv test. Hun er virkelig en av de jeg beundrer som står på og ikke mister motet, men kommer tilbake......

Hvordan står det til med deg da??? Klem fra meg

Skrevet

Lykke til med svar på Duo test i dag! Jeg reiser til Spania i morgen og blir borte i 14 dager, så rett på UL - nervepirrende. Hei så lenge! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...