vimsa .-) på overtid Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 klarer ikke la det være, har helt dilla... spiser is hele tida rett og slett, is og epler.... og frokostmusli med melk.... dette må jo bli en sukkerbaby....????
Løvinna30 Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 is er MMM...det har jeg dilla på også. og iskald brus eller saft, jeg prøver å begrense det da. Blir en sukkerbaby her og, eller ANTI-sukker, haha :-)
Nicoline3 Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Du er IKKE alene.....sitter her og fantaserer om en diger is nå, og må nok gå meg en tur på butikken og hnadle inn noe! Har vel spist is hver dag de siste 3 ukene....ikke bra,men klarer ikke la være! Var på kontroll på sykehuset på onsdag, og da var han bare 5% over normalen (ca 3950 ved termin) så da håper jeg ikke han blir en sukker baby allikevel!
Babychris Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Åååååååååååå ja Krokanis med sjokoladesaus, Sorbella fra hjemis. Sunlolly appelsin. I tillegg appelsinsaft, Solo, appelsinjuice, Powerade orange... alt med appelsinsmak ( untatt krokanisen da ) Spiste masse appelsin da jeg gikk med elstemann så er derfor han er så søt sier jeg Sukkerunge = søt unge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå