Gå til innhold

noen som har vært i Boden, Luleå el deromkring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Luleå er "poppis" campingplassen Arcus camping (den har skifta navn nå men er fortsatt kjent som Arcus). Den campingen har strand med vann/sjø og bølgebasseng.

Campingen ligger rett ved storheden som i bunn og grunn er ett stort industriområde med butikker. Blant annet nordens største biltema (flott for mannen). Det er også lekeland på området som kan være greit hvis været er vått.

I Boden har de et fint lite badeland. Og en camping med oppvarmet basseng. Ellers vil jeg ikke påstå at boden har så mye å by på.

Men Boden og Luleå er jo ganske nære så det er jo ikke langt til shopping (f.eks) hvis man bor i Boden.

Eneste med disse plassene er at de syder av folk i høysesongen. Og de to campingene jeg nevnte kan være nokså fulle...

Husker ikke akkurat pris. Men vi sjekka litt når vi var der tidligere i år og kom frem til at det koster ca det samme som å bo på hotell. Men du kommer sikkert billigere unna hvis du velger enkleste type eller mindre campingplasser.

Vet at det er mange som har forhåndsbestillt plass eller hytte for sommeren. Og da har de bestillt for mange måneder siden.

Husker hvertfall at vi kom frem til at det er greit å bo i hytte/leilighet på campingplassen fremfor hotell, selv om prisen nesten er lik. Årsak til det er at vi har barn. Veldig greit å ha uteområde rett utfor døra. Hadde jeg vært barnløs hadde jeg valgt hotell.

Ta deg en runde på google :)

takk:)

Ja, jeg skal google litt;)

Lurer selvølgelig på om det er flere med erfaringer derfra når deet gjelder ting å gjøre også. Finner vel ikke ut hva som er bra ikke bra og hva man i allefall bør få med seg ved å google;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...