Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hei dere spåmennesker! Å spå og "se" ting, er det noe man kan lære seg? Eller er det sånn at enten har man det eller så har man det ikke?
Sanna28 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 jeg mener alle kan gjøre det. Vi er født med disse gavene - men etter hvert som vi vokser til, lærer vi oss til å bruke fornuften mer enn magefølelsen... Magefølelsen/klarsynet må trenes opp. (Det er nesten som en "muskel"). Hvis du bruker den ofte, så vil du etter hvert bli sterkere og sterkere - og "se"/få opp mer og mer. Stol på det første du får opp. Om man gjør feil når man trener på dette, er ikke så viktig. Treningen er viktigere enn resultatet! Prøv å kjenn etter hvilken følelse du har når du treffer riktig etc. Vi får opp ting forskjellig. Noen ser i bilder, noen får opp ord/setninger, noen bare sanser det/føler det på en måte etc etc. Det er også mulig å spå i kort evt kombinere klarsyn og kort. Det finnes tusenvis av bøker og kurs for å lære dette. Jeg kan godt anbefale deg noen hvis du sender meg en PM. (Jeg vet ikke om det er lov til å legge ut sånt her). Lykke til
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 for de som ikke har medfødte evner kan lære seg det ja...alle er åpne til de er 4år gammle:) jeg bruk å lære opp folk som ønsker å åpne seg mot litt betaling..for de som ikke bor nært meg får meg tilgjenngelig på msn. får hjelp å veiledning så lenge de har behov for d uten å bet no ekstra. om du ønsker elle rkjenner noen som ønsker det så bar ekontakte meg [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå