Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Er dere fornøyde med den gratis bleiebøtta fra Barnas hus/reflex? Hvor lenge ca varer en refill?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er fornøyd med den En refill varer omtrent 3 uker. Men de er jo dyre da...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Bleiebøtte er helt komplett unødvendig! En sånn en har gått i stafett i vennegjengen vår, tror den har vært hos iallefall 5 familier og den er fremdeles så og si ubrukt. Kan du tenke deg noe verre enn parfymerte poser med drit stående på varmekablene på badegulvet, egentlig? Nei, få bleiene ut av huset å fort du kan;)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Vet ikke hvilken Reflex har, men jeg har hatt to forskjellige... Hadde først Sangenic. Grei bøtte, men kniven skjærte litt dårlig, irriterende. Dessuten STINKA den!! Den passer definitivt ikke til å stå på et bad med varmekabler. Måtte ha den stående på en krakk... Så kjøpte jeg meg Korbell, den var jeg kjempefornøyd med!! Mye bedre praktiske løsninger ) Husker ikke helt hvor lenge en refill varte... Men mener det står på refillen et ca antall den skal passe til. Er gravid igjen nå, og skal snart finne frem Korbell-bøtta mi ) (Sangenic gikk i søpla...)
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Hiv hele bleiebøtta! De lukter så vanvittig vondt etterhvert. Jeg kjøpte nappy-sacks, små bleieposer på Boots apotek som jeg bruker å kaste bleiene i. De legger jeg i en litt større pose på utsia som går i dunken hver kveld. Bedre å få det ut! Den kostet vel 29 kr for 100 stk. De posene lukter litt som natusan pudderet. Null bæsj-lukt her i hus!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 synes de bøttene er helt greie jeg. Har brukt kanskje 5 sånne refill saker siden han ble født. Han er 7.5 mnd nå...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Æaj, bleiebøtter lukter uansett hvilket merke det er! Det er bare de som eier de som ikke merker lukta. Skjønner ikke problemet med å gå ut med bæsjebleier.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Med tvillinger i 4. etasje i blokk uten heis og 200 meter til container er det ikke alltid så enkelt å kommer seg raskt ut med bleiene. Bleiebøtte er et greit alternativ til å la bæsjebleiene stå og stinke i en pose i gangen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Og setter jeg posene på altanen kommer fuglene ganske raskt for å få et gratismåltid...
Lemonia Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Vi har ikke den som er gratis, men vi har Tommee Tippee og jeg synes den er veldig praktisk. Kan fint samle opp flere dagers bleier der uten at det lukter. Deilig å slippe å fly ut med bleiepose hele tiden (selv om det ikke akkurat er langt).
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Ja, det er den jeg har og:-) 21:19 og 21:20
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Med tvillinger blir den full med en gang. Har en rull brødposer kr 9,90 First Price. Tar bæsjebleiene i en sånn og så i søpla, mye billigere.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Syns bleiebøtte er en dårlig oppfinnelse. Refilen koster jo skjorta, og så er det ikke luktfritt. Vi fikk en sånn gratis sak fra Barnas Hus, var jo plass til en million bleier oppi, men det stinket jo død etter en liten stund. Bedre med små plastposer, jeg bruker de samme som bikkja har til sin bæsj:) Samler det i en vanlig pose i et sånn "toalettbosspann", og går ut med det hver dag. Syns ikke d lukter noe særlig, syns d lukter litt på badet uansett etter at minsten har lagt fra seg en nugattiboks i bleia:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 Vi har angelcare bøtte fra barnas hus og er kjempefornøyde.. Lukter overhodet ikke og det er plass til mange bleier.. Refillene koster riktignok en del men det synes jeg det er verdt... Kjøper en del inn når det er ekstra tilbud så har jeg en stund.... Funker gull her i huset iallefall!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Det er mye bedre å bruke nedbrytbare poser isteden for vanlige plastposer. Tenker dere ikke på miljøet? Tenk så mye søppel det blir av bleier. Og med plastposer rundt tar det sikkert enda lenger før de går i oppløsning. Disse posene får man kjøpt nesten overalt og de er ikke spesiellt dyre.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #17 Skrevet 2. juli 2010 Har også angelcare. Brukt den lenge. Vi hiver ikke bæsjebleiene til jenta vår på to år der uten at de på forhånd er pakket i "hundbæsjpose" først. Det er stor forskjell på bleia til jenta vår på 2 år, og bæsjebleiene hun hadde da hun var under året. Nå går hun heldigvis for det meste på do... Kommer til å bruke dunken aktivt nå når nr tre snart kommer. Veldig praktisk. Til de som klager på varmekabler vil jeg anbefale å sette en liten "rist" under bøtta. Hvis det bare er litt luftsirkulasjon mellom bøtte og gulv slipper du bøtteoppvarming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå