Gå til innhold

Noen som angret på at de begynte med tøybleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd for at jeg investerer mye, og raskt angrer og begynner med engangsbleier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hatt mine opp og ned-dagar, men det trur eg alle har. Har dog ikkje angra totalt og gitt opp, eg har berre brukt eingongs den lille perioden og når eg har blitt lei av det, har eg gått over til tøy igjen.

Lukke til!

Skrevet

Vi har ikke gåt lei, men det tok oss halvannen måned å få det skikkelig i gang!

Husk at man kan selge alt brukt-godt for miljøet og lommeboken!-for ikke å snakke om å kjøpe brukt i utgangspunktet!

• 4 uker senere...
Skrevet

Her sluttet vi når pappa'n tok over permisjonen når mini var 6mnd. Han fikk fryktelig mye lekkasjer... så dyre bleier ja.

Skrevet

Jeg har aldri angret, men da jeg ble gravid igjen (med påfølgende 24/7-kvalme og total utmattelse) måtte jeg legge TB midlertidig på hylla. Når jeg såvidt orker sette inn i oppvaskmaskina, maktet jeg ikke mer klesvask enn nødvendig...

Nå er formen på bedringens vei, og jeg håper jeg kan starte opp med TB igjen etter ferien. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Selvfølgelig er det noen som har angret, men det tør de ikke skrive her - da er man jo ikke politisk korrekt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vu kjøpte inn fullt sett med brettebleier, men oppdaget veldig fort at vi ikke hadde lyst til/orket å investere så mye tid og energi i det. Så vi solgte dem, og kjøpte All-in-one- og lommebleier i stedet, og det angrer vi ikke på :) Like enkelt som engangsbleier!

Skrevet

Jeg har angret:

- på enkelte typer/merker/modeller av bleier, og derfor anbefaler jeg ikke å kjøpe mange av samme type/merke den første gangen. Ofte kan det være så enkelt som kroppsfasongen som ikke går med et merke (f. eks. liker vi ikke FuzzyBunz i huset). Jeg solgte de lett på finn.no.

- på planen om å bruke engangs- om natten. Vi har hatt så mange lekkasjer med engangs- at vi like godt kunne ha investert i skikkelig lommebleier til natten. Men akk, da vet vi det til neste gang.

- vi hadde store planer om å bruke tøybleier på reise også, dette har vi gitt opp, for mye arbeid, og for mye bagasje. Eneste unntak er når vi reiser til foreldrene mine, for der er det gode vaskefasiliteter.

Men vi er ellers veldig fornøyde. Det er noen justeringer jeg kommer til å gjøre om jeg får et barn til, men vi kommer absolutt til å bruke tøybleier denne gangen også.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har ikke angra.

Kjøper mye brukt, så da taper jeg ikke så mye om passformen er feil el.l. Selger de bare igjen og sitter igjen med at tap som ikke er større enn om jeg skulle kjøpt haugevis med engangs- (selv om de er fryktelig billige for tiden... :( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...