Gå til innhold

Kjære J-76

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat svart deg inne på bli gravid. Jeg er så glad at jeg har tårer i øynene, dette er jo helt sykt........Dette må jo bare gå bra, tenk at vi tom får mars barn begge to, det blir vell rundt mars for deg og? Er så hoppende glad på dine vegne og på mine for da kan vi følge hverandre videre! Stor klem J

Også er vi så glad på dine vegne kjære Tirilgirl! Gøy at vi er flere som "kjenner" hverandre :-D

Jeg er 5+1 i dag. Er i fin form, men trøtt. Humøret svinger fra strålende glad til redd..... Jeg har fått UL timer til uke 9 og 11 - det føles så leeeenge til. Hvilken uke er du i nå Tirilgril? Klem

Sniker meg en liten tur innom tråden deres jeg=)

Gratulerer sååå mye med graviditetene. KJenner jeg er pittelitt missunnelig.. hehe... Om det klaffer for oss denne pp blir det Mars bebbis på meg også.. hååååper at alle disse hormonene hjelper på... hehe... Håper jeg får slå følge med dere. Men unner dere og bli gravide for alt her i verden. Det er SÅ godt og se noen av oss sliterene får det til også av å til!

stooor klem fra meg!

Annonse

Hei kjære J-76:)

Jeg rundet 11 uker i går, er nå 11+1 i dag. Formen er god, men er så trøtt så trøtt......tenker mye merker jeg, om det er liv når jeg kommer til UL, hva Duo test vil vise.....osv osv.

Men glad for alt som ser bra ut, ingen blødninger, ikke kvalm, ikke halsbrann.......så det er mye som er bra også:)

Klem fra meg

jeg også er så glad så glad på deres vegne!!!

Endelig ble det deres tur også og det føles bare så ekstra godt når vi som har slitt og mistet osv endelig får klaff:)

Kos dere masse med spire i magene igjen og hvis dere lurer; denne gangen SKAL det går bra med oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...