Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Ok, vi ha prøvd i snart 2 år med 2 MA inne i mellom. Denne måneden prøvde vi å unngå eggløsning. Det er flere grunner til det. Vi har som sagt mistet 2 ganger. Av den grunn ønsker vi ikke å fortelle før vi har sett et bankende hjerte, ikke en gang familie. Det er vanskelig når det er ferie. Jeg har søkt ny jobb (som jeg fikk), og ønsket å vente til etter jeg har mottatt tilbudet og underskrevet kontrakten. Så er det ikke typisk.. JEG ER GRAVID!!!!!!!!!! Fikk to veldig klare streker nå nettopp.
monca*84*j12 Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jaaa.... Gratulerer sååååå mye!!!! Hurra.. Godt å se flere av oss slitere som klarer det! Håper jeg følger snart. Har eggløsning ved hjelp av alskens hormoner i skrivende stund! *krysser fingrene* Håper det lille livet klamrer seg fast og gjør sin entrè om 8mnd! klemklem
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 åh, så herlig. Det er jo det de sier at man "bare" skal fokusere på noe annet, men du beviser jo at det stemmer. Krysser fingrene for at den sitter i 40+2 uker
IreneUtålmodig Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 alle gode ting er 3 lykke til, håper alt går bra @--)----
Carina har to små gull Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Hurra!!!! Så glad jeg ble nå Gratulerer så kjempe kjempe masse!!!! Denne gangen har du nok marginene på din side.. Ønsker deg kjempe masse lykke til i svangerskapet og prøv å legge bort bekymringene og kos deg kjempe masse med magen din. Stor gratulasjons klem fra
Tøvsjura Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer så masse! Utrolig hyggelig lesning! Suger til meg masse babystøv dersom du sender litt
J -76 Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 OAU, har ikke ord...........Dette er jo helt fantastisk!!!!!!!!!! Vi skal følge hverandre du og jeg, dette må gå bra. Får vi mars barn begge to da? KLEM KLEM KLEM
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2010 Så klart jeg måtte bli gravid nå. Du ble det, jo, og vi følger hverandre. Så klart det går bra. Det er jo bare august-babyer jeg mister. Mars-babyer klarer jeg helt fint, det er gutten et bevis på. Og klarer jeg det, så gjør du det også. Vi følger jo hverandre.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Gratulere so masse! ) Kjempekjekt at det har klaffa for deg, kose deg masse framover med svangerskapet og nyejobben ;o) Oppskrifta er tydelegvis å ikkje fokusere på det ja, nok eit eksempel på det... ) Lurer på om eg hadde klart det... hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2010 Etter på ha justert for en tulle syklus, så tror jeg at jeg er 4+2, med termin 10. mars. Kan være så mye så 5+0, og så lite som 3+5
J -76 Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Fantastisk gøy! Vi snakkes mer fremover inne på gravide slitere, blir fint å ha noen å skravle med. Jeg drar på ferie 14 juli, er her frem til da. Hei så lenge!
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. juli 2010 Vi drar 10. juli og bli borte en 2-3 uker
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 hei ♂ + ♀ = ♂=)) vet ikke om du husker meg men har vært her mye for ett halvt år tilbake å var sliter i ca 2 år før vi hadde en ma i des i fjord. jeg har nå opplevd det samme som deg=) ny jobb å vips så sitter spira=D jeg er lykkelig, men aner ikke hva jeg skal si til min nye arbeidsgiver.. men heldighvis så har jeg vært åpen om at vi har vært prøvere=) Jeg roper bare GRATULERER til dere=)) jeg er nå da 4+ 3 så ikke så langt men døds morro=)) har dere spire i magen oxo monic??
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Nei nå ble jeg kjempe glad på dine vegne, masse masse grattis og lykke til videre i svangerskapet:) Koz deg med sommer, sol og ferie, ikke tenk for mye på ny jobb. Det ordner seg, ingenting er større enn at du er gravid da:)))) mange varme klemmer fra meg:)
Suksessterta *gravid* Skrevet 2. juli 2010 #18 Skrevet 2. juli 2010 GRATULERER saa mye, kjempegode nyheter da
LoveInMyTummy Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer, håper du får en fin sommer som gravid:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Næmen så gøy!!!!!!!!!!!!!!!!! Snakket jo litt med deg her inne når du mistet sist og det var virkelig kjekke nyheter dette! Denne gangen SKAL det gå bra skjønner du:) Masse lykke til i svangerskapet! Stor klem
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Så gøy!!! Gratulerer så masse med både ny jobb og spire
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Åååååå herlighet!!! Dette er jo helt FANTASTISK! Det er så typisk at når man minst aner det, så skjer det! Slik var det jo for oss også! Kjempeglad for deg Denne gang kommer det til å gå helt perfekt. Et lite gull vokser seg stor i magen din! GRATULERER! Vi sees på 1-2-3 trimester! Stor klem fra
Lykken_er_tre Skrevet 3. juli 2010 #23 Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer så mye! Har sett deg her inne siden jeg var prøver og tror faktisk vi havnet i samme termin klubb august 2010 før du mistet, så dette var jo bare fantastiske nyheter! Lykke til videre (og det slår ikke feil det med å få seg ny jobb... jeg fikk ny jobb i oktober 2009 og ble gravid i november 2010:) festlig, men sånn er det jo bare:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. juli 2010 #24 Skrevet 3. juli 2010 Så fantastisk ;-D Gratulere så mye. He he, måtte le litt, når man egentlig ikke "vil", så skjer det. Men uansett, dette er jo fantastisk, og i det store og hele er en svangerskapspermisjon lite i sammenligning med et langt arbeidsliv. ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå