lykketrollet10 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hvilke bleier kjøper dere? Tenker å kjøpe inn til lille gullet snart, men er i tvil hva jeg skal kjøpe!
Mamman til kasper og Elise Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal bruke pampers...Libro sine syntes jeg er litt tjukke:/ Men det er smak og behag:O)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Enig med mammaen til Kasper, på tulla mi lakk Libero men Pampers har holdt tett i 3 år:)
mammaen til 2+1 Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Her i familien sverger vi til pampers, både pga av de er tynnere og mykere og holder tett bedre en libro... Men dette er veldig smak og behag.. I en diskusjon med barselgruppen sist var det en som argumenterte med at hun likre libero best pga av at det luktet fort tiss av papmpers sine bleier.. Det kan godt hende at det lukter fortere fra pampers sine kontra libero sine bleier, men de skal jo skiftes før lukta blir sjenerenes uansett... =)
Tredje drøm Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Man må nesten bare prøve og se hva man liker best. Det kan være forskjellig fra barn til barn. Til sønnen min fungerte pampers best, mens libero var det beste til datteren min. Forskjellig kropp - forskjellig bleie. Veldig greit med disse gratis babypakkene man får fra ulike "klubber"/butikker/apotek. Da får man jo noen eksemplarer som man får testet ut. Jeg har disse liggende klar, men har også kjøpt en pakke Libero str 2. Gidder ikke kjøpe str 1 fordi snuppa i magen ser ut til å være ganske stor. Har jo noen gratisbleier i str 1 liggende. Og ser vi på sykehuset at det er det hun trenger, får vi bare kjøpe det inn da.
Gjest poäng Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Vi går for tøybleier, men for sikkerhets skyld så skal jeg kjøpe inn en pakke med Pampers Newborn.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Vi brukte Libero sine 1'er bleier stort sett. Nå som mini har blitt litt større har vi gått over til Pampers:) Det er den beste bleien her i huset. holder tørr og lekker ikke:)
LettBris Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Her blir det også tøybleier Men har fått noen Pampers-bleier både fra Apotek- og Rimipakken som vi har i back up!
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal bruke pampers fordi libero er så tykke og festene har lett for å bli ødelagte når du skal stramme bleien. Men kommer kanskje til å prøve Coop bleiene fordi de var best i test. Det dyre er ikke alltid det beste
noepågang FØDT Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Synes d e råirriteranes at pampers pare har svære pappeske som embalarsje. Blir så sinnsykt mye søppel. Pluss at dæm lukte mye uten at d e mye tiss i dæm. Vi bruke libero i starten og etter hvert Rema 1000 sine bleia. dæm e heeeilt super og kom best ut i test! Og e de belligaste. kain spare mange tusen kr.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Vi brukte pampers til datteren våres de første mnd og var veldig fornøyd med det, Libero bleiene lakk. Men vi byttet når hun ble større for da syns vi libero var bedre. Må nesten bare prøve seg frem
Sjokolademonster Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Liker Libero best! Pampersene er mykere og tynnere, men de lukter sterkt med litt tiss i og dessuten syns vi at gutten vår ble klam av dem.. Husker ikke hvordan det var da han var helt liten, husker at enkelte typer lakk, men husker ikke hvilke.. Nå som han er større bruker vi hvertfall Libero up & go.
Corneliuss Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har også likt Libero sine best. Litt tykkere enn Pampers, men sitter bedre på og lekker ikke så mye. Men dette er jo helt individuelt og må prøves frem til. Liker forresten også bedre å støtte et svensk enn et amerikansk selskap. =O)
faythleen Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Vi begynte med Libero, men de lakk. Etter å ha klaget til storesøs om problemet, fikk jeg spørsmål om jeg husket å la "krøllekanten" på sidene ligge innover. Det hadde vi ikke gjort, og når dette lille trikset var innført, ble det slutt på lekkasjene! Da endte vi med å bruke Libero til jenta vår begynte å gå. Vi har siden vekslet mellom Libero og Pampers, alt ettersom hva som passer best i øyeblikket. Nå går det i Libero sine buksebleier, og Pampers sine "vanlige".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå