Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg ble så rar i kroppen, helt merkelig! Kom hjem fra foreldrene mine idag, ble jeg helt skjelven, måtte spise noe sånn at jeg ikke var så sulten, men når jeg drakk melk ristet hele koppen jeg holdt! Så ble jeg bedre etter å ha spist å drukket, nå er skjelvingen borte! Sikkert lite sukker... Men har slitt med mageknip idag, vonde kniper på høyre side... Så jeg spiste, gikk på do, på tur t do fikk jeg skikkelig nedpress, føltes nesten ut som om like før man får pressrier! Ekkelt! Måtte bare finne sengen etter do besøket, nå er mannen kommet hjem, å jeg har stått opp, 1 time etter litt søvn, nå føles det som jeg går på skyer... Svimmel, rar i kroppen.. Ungen er aktiv og virker fornøyd. Men jeg føler meg så rar! Noen som har hatt dettè? Mannen min trodde kanskje det kunne være at fødselen ikke var langt unna... Jeg vet ikke jeg! Hjelpe meg!
KineMarie Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde det helt som du beskriver. Bare i går. I dag er det helt borte igjen. Merkelig! Når har du termin? Jeg har 14 juli
Sjokolademonster Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Sånn har jeg hatt det flere dager! Svimmel, ør i hodet, plutselige svettetokter, føler nesten at jeg kan bli agressiv sånn plutselig og så virker det som kroppen reagerer litt ekstra når jeg spiser. Blir sånn rar... Og skjelven sånn plutselig.. har tre dager til termin, så godt mulig kroppen blir rar før fødsel, men har hatt det slik i en uke nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå