Gå til innhold

KYNNERE!! Auuu

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg bare lurer, er det normalt å ha kynnere ganske regelmessig som er så vonde at de får deg til å gråte?! Er det noen som har opplevd det samme og vet noe som hjelper? Har prøvd varm dusj/bad, ligge å slappe av men ingenting hjelper :(

Hilsen frustrert førstegangs:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 19.juli?? Ikke en aldri så liten fødsel på gang vel??

Hadde kynnere og maserier med min nr 2 i 14. dager før det skjedde noe, men de var aldri så vonde...

Skrevet

Termin 19.juli?? Ikke en aldri så liten fødsel på gang vel??

Hadde kynnere og maserier med min nr 2 i 14. dager før det skjedde noe, men de var aldri så vonde...

Skrevet

høres ut som en fødsel på gang dette ja :)

lykke til :)

Skrevet

Oi, høres ut som rier. Hold oss oppdatert :)

Skrevet

kynnere skal ikke være vonde, så hvis det ikke går over når du skifter stilling eller beveger deg, så er det sikkert rier du har!!

lykke til!

Skrevet

Sikker på at det ikke er fødsel på gang? Hvor lenge varer de? Hvis de er mer enn 30 sekunder så høres det ut som rier.

Det du KAN prøve er å drikke så mye vann du bare klarer og legg deg ned og slapp av; hvis det ikke hjelper i det hele tatt så bør du ta en tur på føden tenker jeg:) Dehydrering kan føre til kraftige kynnere....

Lykke til!

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Tusen takk for svar alle:)

De har ikke gitt seg enda så nå sitter jeg og pøser på vann og slapper av. Hjelper ikke det så får jeg ringe føden.

Skrevet

jeg hadde heftige kynnere hvert 2-3. minutt i flere timer for et par uker siden og måtte inn på føden på kontroll. Da sa legen at 5-6 kynnere på en time med varighet på mer enn 30 sekunder hvor man gjerne må stoppe opp litt eller konsentrere seg om pusten, og hvis det ikke hjelper å drikke maaaaaasse maaaaasse og legge seg ned og det fortsetter inn i time 2; da er det rier på gang!

Bare sånn hvis du vil ha en forklaring i alle fall:)

Hold oss oppdaterte da:)

Klem

Skrevet

er det sant? 5-6 kynnere i timen som er ganske lange og ubehagelige på en måte:s høres rart ut. har nesten hatt regelmessige kynnere i 3 uker nå, og fler dager er det knall harde får vondt i ryggen, problemer med og flytte meg og må puste. å de kommer med 8-10 min mellomrom. :s

har pratet med jordmor om det å hun komenterte ikke noe på det da, men hun har trodd at det har vært noe på gang i 3 uker nå, men fortsatt ikke noe baby her 2 dager til termin:)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det har roet seg litt ned nå så jeg rekner med at det bare var falsk alarm=/ Men håper jo det tar seg opp igjen og det skjer noe mer :)

Tusen takk for alle svar! :)

Skrevet

kan hende du var litt dehydrert da... Håper det blir noe skikkelig snart da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...