Carina har to små gull Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 De finner ingen genetiske feil med meg eller mannen og dermed er det fullt grønt lys for oss å prøve videre. Pratet med legen i mars og hanregnet med at prøvene ikke var ferdige før i september. Men nå var det visst kommet svar og alt er klinke normalt. De har ikke funnet noen årsak til at vi mista lillegutt, men det er vel egetlig bare positivt. Vi har nok bare hatt maks uflaks. Mista en gutt i uke 20 i fjor som led av dødelig dvergvekst. For de som ikke vet tok vi en haug med gen prøver i november for å se om genene våre matsha ihop og det gjør de Utrolig at en slik beskjed kan gjøre en glad
theamortil3 Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Det var jo godt nyheter!!! Lykke til videre med prøvingen..:-) Stor klem
J -76 Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Så godt å høre, da blir det din tur igjen snart vettu. Kos deg med mannen din i sommer og nyt ferietid. Klem
blå og rosa+lillebror Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Krysser fingrene for at det snart klaffer for dere, lykke til og god sommer
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Så utrolig bra. Gratulerer så mye med friskmeldingen, og kjør på. Nå må det vel være deres tur snart....
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Det var no ein bra beskjed å få d, masse masse lykke til! Kryssa fingrane for at det klaffar om ikkje so lenge
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer så masse med de gode nyhetene:) Her i denne verden vi befinner oss er alle slike nyheter gode nyheter, en ting på listen du kan krysse over, da er det ikke det iallfall:) Ønsker deg så inderlig masse lykke til i sommer med baby lagingen:) Varme klemmer fra meg:)
♥Axinija♥ Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 HURRA!!!! Dette har dere ventet lenge på, og så herlig at det var gode nyheter!!! Stå på....dette må gå veien snart! Du går fremdeles til akupunktur? MAsse babystøv sendes din vei ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Klemmer fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Kjempebra Carina! Tar sin tid å få svar på slike prøver, men når enden er god, er det verdt det! ¨Nå er det bare en vei, og det er fremover. Nå skal du virkelig få deg en spire snart som skal være der i 9 mnd, og tror ikke det er lenge før du er gravid, føler det på kroppen! Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover. Kommer til å følge med deg selv om min tid her inne snart er over. Sender deg masse babystøv...........................................................................................................................................................................................................................Stoooor klem fra Cathrine!
Carina har to små gull Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2010 Takk skal dere ha elle sammen Ja blir nok vår tur snart. Hadde de funnet noe hadde det blitt ass. befruktning, men da slipper vi heldigvis den prosessen. Axinja, ja jeg går fremdeles til akupunktur, 2 ganger i uka. Sist hadde jeg en LF på 11 dager så er jo bedring. Men denne pp fikk jeg sen el, på cd 20, så spørs om hun ikke vil ha meg enda en mnd for å stabillisere syklusen mer. Er skarve 1 dpo idag. Klemmer tilbake og takk for babystøvet Katta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå