Tredje drøm Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Noen som vet om man kan hente den ut på Ica-butikker også? Ser at hentelappen er sendt ut fra Ica Norge. Har Ica mye nærmere her enn Rimi, så det hadde vært praktisk...
vimsa .-) på overtid Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 hvor 'bestiller man' denne rimi-pakken, og hva er i den????
Marikke Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Bestilles på rimi.no. Det er en babypakke og en 6-12 mnd-pakke. Vet ikke hva som er i dem, for jeg har nettopp sendt bestilling selv. Noen andre som kan oppdatere oss?
mammaen til 2+1 Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg prøvde å hente den på en ica butikk sist, men det gikk ikke.. Men det kan jo hende din lokale ica har dem.. jeg måtte finne en av de butikkene som heter faktisk heter rimi, selv om det nå viste er samme kjede.
Tredje drøm Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2010 Takk for svar. Har også forstått det slik at det er samme kjede. Har en Ica-butikk like i nærheten, så jeg kan jo dra innom og høre der. Det er ikke mange Rimi-butikker her i kommunen, tror jeg. Men vet av en da, så jeg får kjøre dit, hvis ikke Ica har disse pakkene. Når det gjelder innholdet, virker det som det varierer litt - ut fra hva folk har skrevet om det her før. Pampers-bleier og diverse vareprøver i hvert fall. Uansett kjekt å få med seg det man kan )
mammaen til 2+1 Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 jeg har husker ikke innholdet fordi det er over et år siden jeg sist hentet den. Men det va en av dem med mye kjekt oppi husker jeg.
har jente og gutt og ny spire Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 i den første pakken fikk eg avent flaske,sånne eingangs underlag til å bytte bleier på(ein pakke m sånne)+++++ i den andre pakken var det avent tutte kopp.. og det har vert masse prøver av alt muleg..bind,kremer,bleie,baby mat,ei kjempe søt smikke,smokk,pakke med eingangs smikker +++ eg reknet ut at det var for fleire hundre kr i kvar pakke...eg var kjempe fornøyd:)
Juli.mamma til 4. Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 jeg hentet min første pakke idag. inholder: mini pakke våtservietter pampas + 4 minste bleier. mini pk våtservietter, mini oil og 2 ammeinnlegg natusan. 1 mini tannkrem. 1 omo flytende prøve. 1 milo flytende prøve. prøve pakning nivea shampo. 1 pakke libresse goodnight. libero. engangs skifteunderlag.
:) ! Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har også hentet min pakke i dag Den inneholder: 1 Libresse goodnight bind pakke asan intimvask (liten prøveflaske) Solidox tannkrem (liten prøveflaske) Nivea soft caring lotion (liten prøveflaske) 1 smokk fra 0-36 mnd Et lite hånkle med LANO logo på Liten prøvepakke pampers våtservietter Liten prøvepakke Natusan våtservietter baby oil (liten prøveflaske) 2 Natusan ammeinnlegg 2 pk pampers bleier str 1 1 badebleie (litlle swimmers) 1 pk libero engangs skifteunderlag 1 engangsunderlaken
trudekua Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Jeg henta min på Rimi igår kveld:) Inneholdet var ikke direkte slående, men gratis er gratis;) -1 stor pakke nattbind -4 nyfødtbleier fra Pampers -Div småprøver fra Natusan -Div småprøver på vaskepulver, tannkrem, Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå