KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Utbetalingsdatoen for min egnangsstønad var den 30. juni, altså igår. Har enda ikke fått inn noe. Hvor lang tid skal det egentlig ta!? Grrr!
merete81 Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 kan nok fort ta ett par dager, men når det gjelder NAV så stol aldri på de!! Jeg hadde ringt og hørt om de virkelig hadde sendt pengene. De forundrer aldri!!!! lykke til;-))
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Uff nei de er allerede en mnd forsinket, å loovte at pengene skulle være INNE på konto innen juni mnd. Å jada, de fikk til å sette opp utbetalingsdatoen den 30.juni (haha såå på håret!!) men pengene er søren ikke inne. Er så utrolig skuffende, når vi virkelig hadde innstilt oss på å kunne begynne å handle inn til babyen nå atter en gang, så bare POFF. hehe... Hvis ikke pengene er inne innen kl 12 i morgen så ringer jeg inn å maser for 10000gang altså! Krysser fingrene for at jeg slipper..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Om du har motsatt bank, kan d ta 2 daga Dvs at du har dm imårra engang
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2010 motsatt bank? åssen vet jeg om jeg har det da? hehehe.. Ja nei skal jo ha dem i morgen da som du sier, så får bare smøøøøre meg med enda mer tolmodighet!
Gajsa Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Hvor lang tid det tar fra NAV har foretatt utbetaling til du har de på konto, er ingenting NAV styrer over, det avhenger av hvilken bank du har, som regel tar det et par dager før du har de på konto, men har også opplevd tre dager, er man heldig har man de dagen etter, men det er sjeldent...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Prat med nav idag, å jo det hadde med nav å gjøre at jeg ikke hadde pengene.. hehe... De utbetalte dem ikke før idag, så hvis jeg var heldig sa dem, så hadde jeg dem i morgen, men senest til mandag... Grrrr...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 tydelige forskjeller her i landet..jeg søkte 27 mai, 31 var de på konto...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2010 dærsken! hehe ja det må jeg si! Men nå har jeg fått dem inn på konto!! Så dem kom fortere enn de trodde alikevel nå da! Så da blir det babyshopping i helgen alikevel! JIPPI!!
Gajsa Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Huff, sorry, trodde du sa NAV hadde utbetalt pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå