wingla76 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Synes det er lenge å vente. Har egentlig lyst til å begynne å prøve nå allerede. Har to jenter født i mai og juni, og vårt store ønske er å få et barn i samme månedene eller kanskje også juli. Så å dra ut proppen i august er jo ikke akkurat gunstig. Er det noen som har erfaring med hormonspiral og det som skjer når man har tatt den ut, tar det lang tid før mensen er i gang igjen.
wingla76 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2010 Ja, det tok 10 minutter det. En vennlig sjel lirket den ut. Jeg har ikke fortalt gubben det fordi jeg tror det kan ødelegge lysten. Han ønsker å gjøre dette sammen med meg, så vi er klare, men han kan bli litt satt ut av å vite ting han egentlig ikke trenger å vite om. Så skal jeg passe på at han holder seg i form, uten å fortelle ham det. Jeg tenker også at det blir litt mindre stress dersom vi tar det kuli og med ro. Jeg har ikke dårlig tid, men et ønske om å treffe riktig før oktober er omme. Men jeg blir glad uansett når. Den vennlige sjelen fortalte meg forrige gang at skulle jeg ha flere måtte jeg sette i gang nå. Og det er det jeg gjør. Har en plan... Dette blir spennende. =)
Ginger-mor Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Ja, da ble ikke ventetiden lang! Jeg skal snart bestille legerime og få min fjernet også. I mellomtiden tenker jeg å følge litt med på syklusen så jeg er godt forberedt:) Helt enig med deg: det er ikke alle detaljer den bedre halvdel trenger å få servert:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå