mamma1980 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 hei mistenker tannfrembrudd her i huset. den minste er plutselig blitt så grinete, sutrete og vanskeligere å legge, samt klør veldig i munnen. det har vært slik i 2 dager nå. hvor lang tid tar det fra sutring starter til tanna kommer frem ? ps jeg sier bare velkommen til tenner uansett sutring hehe
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 mini har holdt på med dette siden han var 6 uker, han er 3 mnd nå hehe.. så ha har holdt på en stund:)
mamma1980 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 såpass jajahhh...da får en smøre seg med tolmodighet heh
Gjest eelis+kian Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Her tok det en uke med intens sutring HELE dagen. Jeg kjente veldig godt i tannkjøttet at tannen var på vei :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Her tror jeg det tok minst en mnd... Men tror det er veldig individuelt.
Tøffe Tøflus Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Vi hadde fire dager med verdens sureste og gretneste baby her i forrige uke. Ekstra gøy at pappan var på utlandstur med jobben akkurat da, ja.. Første tanna så dagslyset på torsdag, og den andre på søndag, men snuppa er fortsatt ikke helt ferdig med småsutring på kveldene. Lurer litt på om det kommer enda fler i samme slengen, eller om det bare varer til de to første er helt oppe.
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Med de første 2 tennene var det vel sånn omtrent 1mnd med sutring. Så var det vel en ukes sutring pr to tenner som har dukket opp etter det (har 8 nå tilsammen). Gruer meg litt til jekslene kommer - har hørt at de er de verste!
mamma1980 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2010 takk for alle svar. ser det er veldig inviduelt her, så får bare ta alt med en god tolmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå