Gå til innhold

noen her som er 50% ¨- 100% sykemeldt her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå 100% sykmeldt pga kraftige smerter fra bekkenløsning... jeg synes det er kjedelig å gå hjemme over så lang tid, har vært det en stund og har 4 mnd igjen:(

Men prøver å gjøre det beste ut av det, suller rundt med det jeg klarer å gjøre hjemme, sitter en del med dataen, har krykker jeg bruker når jeg er ute så tar noen turer rundt å ser på barne utstyr og tøy, kjøpt meg litt mammatøy møter folk på kafe eller lignende når de har tid på dagen:)

Prøver så godt jeg kan å gjøre det beste ut av det og nyte svangerskapet så godt jeg kan til tross for smertene:) sambo er fantastisk da så han tar det jeg ikke klarer av husarbeid og er mye sammen med meg når han ikke er på jobb og flink til å oppmuntre meg:D

100% sykemeldt. Har to barn fra før. Synes jeg har nok å gjøre med husarbeid osv. Må også ligge flere ganger i løpet av dagen. Orker lite, så det passer å ikke ha så mye program. Leser litt. Går kanskje i 1 butikk eller går en liten tur. Lager middag. Henter barna tidlig i barnehagen hvis jeg har engergi til det.

jeg er 50% sm pga ryggen nå...syns det er kjedlig selvfølgelig..så vi har ordnet det sånn at jeg jobber hver dag mn halve dager:) det går utrolig fint og ryggen er noe mindre kranglete nå enn for noen uker siden etter vi begynte med denne løsningen:)har en jobb hvor jeg står og går hele dagen....

så satser på at dette holder fram til permisjon hvis det viser seg å ha stabilisert på dette nivået...men er enda en stund til så mye kan skje...men bank i bordet! xxxxxxxx

Hei

Er 50% sm, og jobber halve dager pga rygg/bekkenløsning.

Er litt deilig å få vært ute og nytt sola, men har da kunn vært sm i 3uker og er bare 14 uker på vei..Så jeg tenkte jeg skulle få henvisning fra legen til fysioterapi får å se om det hjelper. Ellers har jeg hatt planer om å svømme for å se om d hjelper...

Ellers driver jeg på med pakking, da jeg skal flytte inn til kjæresten før 1 aug.

Har også en venninne i mammaperm og en som jobber skift, så blir en del Cafe besøk :)

Annonse

Jeg er 100% sykemeldt, og har vært det siden uke 12 ca ;) er 27+6 nå.. .Mange sa at det kom til å bli kjempe kjedelig osv, men helt ærlig, jeg nyter det!!!!!! :D

Å kunne hvile da man vil, ta seg en tur ut i sommervarmen da man vil, sose akkurat som man vil! Det er helt fantastisk deilig! Da jeg ble sykemeldt var jeg helt utslitt, sov hele døgnet med unntak av de timene jeg var på jobb, gråt av ingenting og begynte å få bekken plager, mens nå har jeg det bra, merker ikke mye til vesla og sover ca 10 timer hver natt :)

Tiden bruker jeg til: sose, slappe av, titte på tv, drive med data, litt husarbeid, drive med hunden vår, titte facinert på alien magen min som beveger seg i alle retninger, dra å bade, møte venner, handle ting til vesla, gro negler (har alltid brukket dem før, mens nå som jeg lever diva livet har de for første gang blitt lange og fine!!)

Jeg har rett og slett blitt bortskjemt hehe

100 % sykemeldt pga. noe depresjon og angst. Orker lite, og må hvile ofte når jeg gjør husarbeid etc. Ser mye på TV, eller sitter med dataen. Besøker venner eller møtes på cafe. Prøver å avtale litt hver uke, så jeg kommer meg ut, og ikke bare blir sittende hjemme. Går en tur i uka med ei venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...