mamma til lillingen Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 De få gangene jeg har merka kynnere, ligger livmora bare på venstre side, fra navlen mot hofta. Den andre siden av magen er helt slapp. De fleste gangene dette har skjedd er om morgenen når jeg våkner, og tenker kanskje det har noe med liggestillingen min å gjøre. Men selv om jeg har forsøkt å sove på høyre side, så er magen likevel bare på venstre side. Andre som har opplevd det samme? Håper det retter på seg, at jeg ikke blir skjev etter hvert som magen vokser.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 vet ikke om det er det samme, men jeg kan ligge på rygg så buler magen på en side, det vil si at den lille ligger på den siden som buler..
mamma til lillingen Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 ja, sannsynligheten er jo der, at det er ungen du kjenner, om du ikke bare har spist en stor middag men er det sånn hver gang du legger deg på rygg? jeg har bare kjent det noen ganger, men vanligvis er livmora på midten, også når jeg ligger på rygg.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Når jeg ligger på ryggen og ser ned .. er magen høyere på venstre siden av navlen.. og det har den vært i ganske mange uker nå. Siden uke 17 tror jeg. Og det er som regel der den blir hard også og der jeg kjenner mest spark. Høre siden virker som er litt "fredet".. hehe.. er øm og hard i venstre del ofte, men høyre er helt "fin".. herlighet så mye vas jeg skriver! hehe
Miessi Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Magen min har en rar fasong når jeg ligger på rygg, på venstre side er den høyere. Men ungen min ligger på høyre side, så da har jeg tenkt at det sannsynligvis er morkaka som er på venstre side som er så stor. Dette fikk jeg bekreftet nr jeg var hos jordmoren og hun kunne ikke finne ungen, pga at hun lette bare på venstre side, da måtte jeg vise hvor han ligger Så min tips er at du burde prøve å kjenne etter der magen er mindre, for kanskje du har det på samme måte som meg
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Det er ikke så uvanlig. Jeg opplever også at det bare er på høyre side, og slik var det forrige gang også. Livmoren kan være litt skjev, og andre organer kan gjør at den presses litt hit og dit, spesielt når urinblær er fylt, noe den gjerne er om morgenen.
Evigheten Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Jeg hadde magen også bare på venstre side i begynnelsen. Men det retta seg etterhvert som livmora ble større og det ikke var nok plass bare på en side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå