lilletrille <3 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 off, skikkelig ekkelt dette her syns jeg, men jeg må bare spørre :/ jeg hadde tidlig i svangerskapet som gikk vekk, så har jeg hatt noe innvendig som har gitt seg, men nå har jeg fått utvendig, og det begynner å bli ganske ømt og vondt. sist jeg var gravid var d så gale at jeg måtte til lege å "kutte" d vekk, å håper jeg kan kvitte meg med det på egen hånd denne gang. noen som har noen tips som hjelper?
cathy 2 på under 1 år Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er svært plaget selv og da bruker jeg sheriproct (tror det heter det) men et annet tips er kaldt vann, enten du spyler i dusjen eller har på en klut og legge på! dette har hjulpet meg
lilletrille <3 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 kaldt vann for å lindre? ja, får komme meg på apoteket senere å høre hva di sier. det er skikkelig plagsomt
Irose Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har også brukt Sheriproct og synes det hjalp veldig. Lindret smerten ganske umiddelbart og de forsvant i løpet av noen dager.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Sceriproct krem og stikkpiller har vært redningen for meg. Må få stikkpiller på resept. Ellers kan du ta en isterning å legge i en plastpose, legge den på hemoroiden(e). Det lindrer og de krymper.
lillegull2010 Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Kremene du får kjøpt på apoteket funker veldig bra, med om du har noen innvendig burde du få noen stikkpiller. Spis masse mat med fiber, og drikk masse vann, så slipper du å bli så øm å sår under do besøkene:)
Pinguuu Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Har hørt av eldre folk at det skal hjelpe å bade den i rødvin...rødvin på en klut. . Har ikke testet selv Hehehe
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 hehe.. ja rødvin hjelper visst på så mangt:) Har heller ikke prøvd det på hemoroider. Artig forslag!! Lenge leve rødvin altså!
Sjokolademonster Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 knipeøvelser skal visst forhindre/hjelpe. jeg hadde litt for en stund siden, og smurte på honning og sov med det over natten, og det hjalp veldig!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Hei, jeg var plaget i 1 trimester, fikk et tips om natusan zink salve. Smør godt på og over natten datt den av hos meg! Har ikke hatt siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå