KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Vi skal fly med flyselskapet Ryanair på lørdag og har hørt rykter om at det er ganske strengt med tanke på håndbagasje. Noen som har flydd med dem her? Fikk dere ta med veske ombord? Og hva med barnevogn?
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Vi hadde med en enkel paraplytrille som vi fikk ha med helt til gaten, der tok de den i mot og ga den tilbake til oss i det vi gikk av flyet. Jeg hadde veske i tillegg til koffert som håndbagasje, mange andre som også hadde det samme. Det går nok helt fint med en normal veske, tenker det er målet på kofferten som er viktigst så lenge ikke vesken overgår den Eksakte mål og vekt på hva som er godkjent håndbagasje fikk jeg på mail itillegg til at det finnes info om det på ryanair sine nett sider. GOD TUR! (hvor skal dere?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Takk for svar Det står så rare mål på nettsiden deres, men satser på at ei veske går greit Vi skal til Paris og Disneyland
2 boys & now pink Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Har flydd masse meddem til england og irland uten problemer!
3 på rappen Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Fløy med de i påska, fra Rygge og ned til Tyskland. Fikk ikke ha med paraplytrilla lengre enn til scanninga. Hadde hørt av noen tidligere at man har mulighet for å få den med. Men nei, måtte pent sette den fra meg...Vi dro kun med håndbagasje, heldigvis fikk vi låne vogn av de vi besøkte. Ellers måtte vi sette håndbagasjen oppi et slags målestativ, hvor den var nødt til å holde seg innenfor målene. Samt at den ble veid, maks 10 kg.
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har flydd veldig mye med Ryanair og etter min erfaring er det greiest å ikke ha for mye håndbaggasje, selv om de ofte ikke sjekker. Har aldri opplevd at de har veid håndbaggasjen. Innimellom ønsker de alikevel at du skal presse kofferten inn i et stativ, for å se om det er riktig størrelse, og da er det veldig kjedelig hvis den ikke passer inn. Er de strenge må vesken ligge i håndbaggasjen, så du bør ha nok plass i kofferten til å legge den der hvis du blir bedt om det, samme med ting du handler på flyplassen. Når det gjelder barnevogn så bruker vi å trille vogna helt bort til den trappa som går opp til flyet og legge den sammen der. Bilsete etc skal du sende som "oversized luggage" og det gjør du ved innsjekkingsskranken God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå