Gå til innhold

for tidlig og kjenne noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med mens vondt i magen. har hatt det et par dager nå. skal ikke ha mens før den 18 ca. Men det er vel for tidlig og kjenne noe?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har vondt i magen og har IKM 18.juli kan det jo være eggløsningen du kjenner? Bruk kalkulatoren og tast inn siste mens' første dag så ser du når du har eggløsning.. jeg merket iallefall eggløsningen min 14 dager før IKM.. merkelige greier..

Lykke til!

Skrevet

Mener du om det er for tidlig å kjenne en graviditet?

Iså fall er svaret ja. Hvis du skal ha mens 18. juli så har du mest sannsynlig ikke hatt eggløsning engang. Kanskje det er den du kjenner nå. Pleier som regel å finne sted ca 14 dager før forventet menstruasjon. Deretter tar det ca 5-9 dager fra eggløsning til et befruktet egg fester seg og først da er det vel mulig å kjenne noen symptomer på graviditet.

For min egen del kjente jeg ikke symptomer med førstemann før jeg var over syv uker på vei, dvs ca tre uker etter forventet mens.

Skrevet

ja, har tenkt på det også, men har ikke kjent noe særlig til dette før. har eggløsning den 2 ca ifølge testen. ja,ja.. lang vente tid.. husj.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...