Guttemamma75 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Er i første pp og venter ikm i disse dager men var nesten 100% sikker i går på at jeg måtte være gravid, i hovedsak pga smerter i bekkenet.. (pluss murring i magen over flere dager og ømme pupper - men det kan jo også skyldes kommende mens) Men i morges våknet jeg med litt blødning og tenkte ok - nå kommer tanta.. La meg nedpå et par timer etter å ha levert i barnehagen, og har kjent sterkere murring og "mensaktige" smerter i magen og litt i ryggen, men jeg blør bare bittelitt... Vanligvis ville jeg jo ha spottet i flere dager før mens, samt begynt å blø skikkelig når jeg fikk menssmerter - men nei, ingen spotting, og bar litt gammelt og litt friskt blod..... Merkelige greier gitt.. Nesten så jeg begynner å lure om det virkelig ER menstruasjonen som kommer.. Når jeg husker tilbake til sist graviditet hadde jeg jo en masse smerter i magen helt i begynnelsen, men jeg blødde ikke... Har to tester liggende og får vel brenne av en i morgen om det ikke kommer seg i gang med ordentlig blødning i løpet av dagen... Snåle greier, vil ikke håpe på noe, men det er jo rart da....
mamajuol Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 hei slik har det vært hos meg også, har ikke vært gravid disse gangene, men det er alltids et håp lykke til!
Guttemamma75 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Ja jo.. Vet jo at det sannsynligvis er en litt "rar" menstruasjon bare.. Men bruker ikke å ha slike - og nå har det sluttet å blø...... Får oppdatere etter testing i morgen så vil tiden vise hva som skjer.... Spennende dette iallefall!!!
Guttemamma75 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2010 Begynte å blø mer utover ettermiddagen så da var det nok menstruasjonen som kom... Jaja, over på 2. pp nå - eggløsning here I come!!!!
Guttemamma75 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2010 I all verden er det som skjer med kroppen min da???? Måtte jo teste i morges for å være sikker - for jeg sluttet å blø igjen i går kveld - testen var som ventet negativ.. Men jeg blør jo ikke noe særlig? Kommer litt friskt blod på papiret når jeg er på do men that's it... Aldri hatt en mens før hvor jeg har blødd SÅ lite, og SÅ kort.. Blir litt bekymret for hormonene mine og syklusen min, har vært så heldig at jeg aldri har hatt problemer med det før... Mensen har alltid kommet når den skulle og begynt med spotting og så blødning i 4-6 dager... (uten p-piller that is..) Snodige greier, håper ikke dette betyr at det er noe tull noe sted... Bekkenet er bedre og brystene mine mindre ømme så det er jo bra da.. Jaja, får bare vente og se..... (argh! eier jo ikke tålmodighet da og skulle helst vært gravid i går!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå