Mammatilfinesmå Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er 9 uker på vei, og har siden forrige uke har "småblødninger".Det er bittelitt friskt blod på papiret 1-2 ganger om dagen. Jeg var til tidlig UL grunnet dette forrige tirsdag, og da så vi et bankende hjerte. Men jeg har femdeles disse "blødningene". Jeg har ikke særlig vondt i magen, bare milde mensmurringer.. Noen med lignende erfaringer???
lilleeli Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Ei venninne av mæ hadde det på samme måte! Trur det varte ei stund i bynnelsen av svangerskapet, men kan spørre ho ut litt mere om det. Alt gikk i hvertfall kjempe fint og ho har en flott sønn no =)
Mammatilfinesmå Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Ja, veldig fint om du gjør det. Tusen takk, lilleeli:)
graceaga Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Hei (: Jeg er egentlig i samme båt. trodde jeg hadde mensen før jeg fant ut at jeg var gravid. Nå spotter jeg litt hver dag. er kun ca 7 uker, men skal på kontroll i morgen. Håper alt er bra
Maibaby:) Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 hei!! jeg er også 7 uker i morgen, og har hatt brun utflod og blødd litt de siste dagene. ble kanonstressa og gikk til privat UL og fikk se et lite nydelig hjerte som banket!!!!! havnet inn på sykehuset og for jordmor lurte om spiren lå utenfor livmor, men det ble heldigvis motbevist på sykehuset både jordmor og de på sykehuset sa at jeg ikke trengte å bekymre meg så lenge jeg ikke blødde masse, og hadde vondt.... så nå slapper jeg av selv om jeg blør litt enda, det var ganske normalt sa de 3 LEGENE på sykehuset og jordmoren, så får nok stole på dem da!! så det går nok bra for dere også!!! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå