Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Var hos jordmor idag 39+0 og fikk henne til å sjekke modning på meg. Hun sa at jeg hadde bare 1cm åpning, men at "den var ikke for langt bak eller noe" - jeg vet ikke helt hva det betyr eller hva hun eventuelt mente med det. Noen ideer? Sa at det var som forventet, pga mange vonde kynnere hadde jeg en stor håp om ihvertfall litt mer modning der nede. Hun dro litt og rusket litt rundt med fingeren mens hun var der oppe, håper det hjelper noe, men er ikke så veldig optimistisk. Datteren min begynner sommerferien sin fra barnehagen til uken (bommet litt der haha) mens mannen min går ikke ut i ferie før babyen blir født. Er utrolig forkjølet og i veldig dårlig form, så hadde håpet veldig på å få ut babyen så jeg slipper å måtte underholde en 4 åring uten sovn helt alene.
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Var selv til jm idag (39+2) og fikk samme beskjed! Hun forklarte det med bilder etterpå, og viste oss at åpningen til livmorhalsen vanligvis var "langt der bake", men nå var den komt bra fram så hun kommer rett på den med fingrene når hun stikker de opp i (om du skjønner?) Dette skulle i følge min JM være et godt tegn, og her ble jeg veldig gla for litt åpning etter netter med maserier :-) Håper det blir fødsel på deg snart da!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Takk for svar! Nå skjønner jeg litt bedre hva hun mente. Takk for at du kunne forklare det. Håper det blir fødsel på deg snart også!! Gikk 8 dager over med første og måtte bli satt i gang pga svangerskapsforgiftning. Denne gangen har jeg blitt lovet igangsetting 12.juli hvis ingenting skjer, men vil helst unngå dette.
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Forstår godt du vil unngå igangsetting! Er jo mye bedre at ting går av seg selv, men 12. juli er leenge til når man går og venter... Håper jeg slipper å gå lenge over (ser helst at den velger å komme litt før).
Zeke Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde 1,5 cm åpning i går (39,3 uker) hu kunne også ta rett på hode til lillegutt, så den lå frame slik somdeg, hadde store håp i går men våkna like skuffa i dag Jordmora rota ikke rundt der inne, bare sjekka åpningen her Her er det to barn hjemme , mannen tar ikke ferie før babyen er født, bra det men er sliten å trøtt om dagen kjenner jeg. ikke sover jeg om natta heler men det er heldigvis ikke lenge igjen. Han største har bursdag 12 juli fin dato så blir spennende om lillebror kommer 7 juli eller rundt 12 juli.
shari_z Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Hei du! Håper ting tar seg opp for deg. Jeg holder en knapp for søndag, hadde vært fint med en 4th baby, ikke sant? :-) Om du holder ut så lenge... Sender deg enda en pm. Klem!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2010 Mannen min vil helst at babyen kommer 4.juli. Han satser på det. Svigermor derimot sier at horoskopen hennes forteller at babyen kommer 11. juli. Tar gjerne 4.juli jeg! Blir nok satt i gang igjen til slutt, som ikke kommer til å funke.. som leder til enda en hastekeisersnitt. *klag*klag*klag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå