Gå til innhold

Noen som vet noe om Ullevål og sommer stengt ?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..

Vet desverre ikke noe selv. Jeg har ventet de 3 ukene som avtalt etter innsett før jeg testet. Og er gravid. Men nå får jeg jo ikke tak i noen for å få sagt i fra som avtalt.

Og hva da med UL i uke (6) 8? Hvis de har stengt til 2 august er jo jeg allerede i 12 uke.

Syntes det er så dårlig at de ikke har telefontid hele sommeren.

Gratulerer så mye :)

Ja det er dumt det der. Men jeg snakket med en IVF- lege der i dag , hun sa at vanligvis kommer det en person som er der en uke i juli.

Men så spurte jeg i resepsjonen på gyn , å der sa de at ingen kom til å komme i juli.

Herregud. De kunne hvertfall gitt litt ordentlig info om hva som skjer da.

Men men, håper det ordner seg da :)

Hei. Gratulerer Kari75! Så flott at ivf forsøket ble vellykket!

Jeg også fikk "ringt inn" mensen så og si siste dagen (torsdag 24.juni) før de stengte. Jeg ble super glad og litt forfjamset så fikk meg ikke til å spørre noe som helst. Hun sa bare at jeg og mannen manglet noen blodprøver og at vi måtte ta disse så fort som mulig, og at det var enda lenge til dag 21, så det gikk sikkert bra ... eller noe slikt... Fikk henvisningene i posten, og fikk tatt blodprøvene på mandag 28.juni, men så oppdaget jeg jo at de hadde stengt når jeg ringte i går torsdag 1.juli... Ringte også via Gyn.pol, men de hadde fått "streng beskjed om ikke å ta i mot noen henvendelser ang. ivf" sa damen på tråden. Så hva skjer nå da? Reiser ikke på ferie før etter dag 21, så må vel bare vente spendt på om det dukker opp noe i posten før den tid da?

Hei. akkurat det samme som skjedde med meg.

Jeg fikk tatt blodprøvene tirsdag da.

Håper bare så veldig vi får noe i posten snart :)

Men jeg skal på ferie den 13 da... Så det kan bli vanskelig.

Er så irriterendes å vente ennå en mnd nå, vi har jo ventet ganske mange mnd fra før liksom.

Men må bare være positive !

Lykke til.

Annonse

Ja må få noen til å sjekke postkassa:)

Men da blir det sikkert for sent allikevel, for må jo begynne med spray dag 21.

Men skal dra innom kvinneklinikken i morgen å se om det var 9 juli hun skulle være der.

Håper det fikser seg. Håper virkelig.

Takk for svar :)

Så flott! Bra du hadde tid og mulighet for å stikke innom Ullevål da, og at det var noen der! Da kommer det vel brev i posten til meg i morgen kanskje? Spennende!!

Masse lykke til - jeg håper jeg ikke får så mange symptomer på nedreguleringen, for vil jo være "frisk" i ferien min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...