Gå til innhold

Tips til gave til nyfødt som har alt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte så flommer det over av klær til nyfødte, ofte så mye at de rett og slett ikke rekke å bruke alt før det er for smått.

Derfor har jeg et tips:)

Det jeg kjøpte til et vennepar som hadde alt, var en pakke bleier, våtservietter, sink salve, baby olje, badesåpe, smekke, smokker, helseteppe og en palst skje. Her kan du varriere masse, du kan jo kjøpe noe de egentlig ikke trenger før om mange mnd, feks første tannbørste:) DET har de sikkert ikke kjøpt inn ennå:) Bare la fantasien få utløp:)

Mulig det er en kjedelig gave, men da får de ihertfall noe de uansett trenger, og da er du sikker på at det du har kjøpt kommer til nytte:)

Lykke til:)

Fortsetter under...

Skrevet

Det gjorde jeg og. Kjøpte en fin kurv, la et rimelig babyteppe oppi, og deretter fylte jeg den med bruksting samt en liten bamse. Fikk den på sykehuset og var veldig fornøyd ettersom de ikke hadde tenkt på å ta med seg så mye sånt opp :)

Skrevet

Bæresjal, ringslynge eller en god bæresele er også fint å få! :)

Skrevet

Album, rammer eller sånn gipsplategreier for å lage fot og håndavtrykk i :)

Skrevet

Gavekort på fotografering er også en slager

Skrevet

En venninde skulle ønske hun f.eks. fikk en pakke mme i stedenfor mye klær - som hun allerede hadde fra førstemann. -at jeg ikke kom på det tenkte jeg da... ;)

Annonse

Skrevet

Lurt! Det har vi tenkt å ønske oss til dåpsgave.

Skrevet

Har med stor suksess gitt biteringer, pekebøker o.l jeg. Er riktignok noen måneder til de kan brukes, men de får man ihvertfall brukt.

Skrevet

Denne gang skal jeg gi rørosteppe og et antrekk (sokker, lue, body og sparkebukse) fra nøstebaby. Håper mamman liker det. Storebroren kommer til å få en CD bok og litt godis (han er 3 år) Regner med et barselbesøk i morgen.

Skrevet

Flotte tips:) Dytter

Skrevet

Babybok-sånn til å skrive om utvikling osv.

Skrevet

De som har "alt" har som regel storesøken også. Da er det viktigere at de får en gave enn babyen. For det første skal de ikke være enebarn lengre og for det andre må de gi fra seg klær og utstyr som de har regnet som "sitt" ettersom det er de som har brukt det.

Skrevet

Fint tips til gave Hi!

Da min eldste ble født fikk jeg av en venninne bleier og tåteflasker.

Syns det var en fin gave jeg!

Ble brukt hvertfall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...