Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i natt akutte smerter i magen. Det gjorde h** vondt:( kjennes ut som luftsmerter, men ingenting som kommer når jeg går på do. Hjalp å ta to smertestillende, men smerten kom tilbake noen timer senere. Tok da to nye smertestillende, og har nå ubehag.

Smerten sitter rett over skambenet og litt ut mot venstre side og jeg har vondt når jeg klemmer på magen... Noen som har hatt noe lignende? Er vel ikke etterrier siden de forsvinner med paracet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde etterrier i 14 dager etter fødselen. Fikk paracet for dette på sykehuset, og det hjalp. Men 3-4 uker etter fødsel virker vel litt lenge å ha etterrier....? Du burde kansje ringe fastlegen å høre.

God bedring!!

Skrevet

Hvis det ikke går over i løpet av formiddagen får jeg ta en telefon... Hater å syte og klage til legen :/

Gjest Sharazi
Skrevet

Ja, det kan være rester fra morkaken også, så er viktig å få sjekket det opp. Dette er ikke syting! Håper du har blitt bedre! :)

Skrevet

Ja - det kan absolutt være noen rester. Jeg fikk sinnsyke smerter sist og fikk komme inn til en sjekk (ringte barsel). Resultat - utskraping.

Dette kun til info, ikke som skrekk. Men ta kontakt, du - så slipper du disse smertene.

Skrevet

Har ikke fått meg til å ringe. Hvis det var hinnerester, burde man ikke få feber da? Har nemlig ikke det. Fortsatt vondt men ikke så akutt som i natt. Mest vondt når jeg beveger meg. Satser på at det blir bedre i natt, hvis ikke må jeg ringe legen før jeg skal på ferie..

Takk for svar:)

Skrevet

Ja, hvis det er hinnerester vil du få feber ETTER HVERT. Ikke sikkert du får det før etter en stund, og da har det jo allerede begynt å bli alvorlig. Mye bedre å sjekke det opp nå, og heller catche det på et tidlig stadie. Ring legen, dette er ikke syting. Husk hva de sier på barsel: Terskelen for å ringe barsel eller lege de første seks ukene skal være LAV. Jeg lider av det samme som deg - skrekk for å virke som om jeg syter - men dette kan gå på helsen løs, og da vil du ikke orke å være en like god mamma for bebisen din. Og DET er jo det viktigste oppi det hele..?

Forhåpentligvis tusler du jo hjem fra legen uten at det var noe galt, og finnes det en bedre følelse enn det?

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde ikke feber, bare skikkelig vondt. Ring og snakk med dem, du, da får du i alle fall råd av noen som kan det og ikke bare oss synserne her inne;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...