Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i et bryllup snart og tenkte til nå å ta med vår 2 mnd gammel datter og det er greit for brudeparet fordi de skal ta med barn selv. Men nå begynner jeg å få kalde føtter og det er ikke aktuelt med barnevakt siden hun ikke tar flaske.

Hun er ikke så glad i vogna si så løsningen blir muligens å sitte med henne i bæresele på fanget under middagen. Har noen andre erfaringer med dette eller ville dere tatt med babyene deres på bryllupsmiddag? Vi drar uansett hjem før festen. Er så usikker på å droppe middagen eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve koppmating slik at dere kan få barnevakt.

Eller ta med vippestol til middagen, de små pleier ofte å like å være med på det som skjer. Spør også om å få plass nært utgangen, slik at dere har kort vei ut hvis dere må, og gjerne slik at det er mulig å la hene sove utenfor under middagen.Skal selv i bryllup med baby, og dette er min plan.

Skrevet

Tror ikke vi kommer til å få barnevakt pga flaske, men også fordi jeg syns hun er for liten til det.

Vippestol er kanskje en god ide, men tror ikke hun kommer til å sove utenfor i vogna, for hun liker ikke å sove i vogna og ender bare opp med å skrike. Så vet fortsatt ikke hva vi skal gjøre, kanskje det beste er å bare være med på vielsen!?

Skrevet

Ta med vogn, vippestol og bæresele og be om å få sitte sånn at dere kan både gå ut og inn uten å forstyrre og også evt reise hjem, så tar dere det som det kommer. Det er jo ikke noe problem å gå halvveis ut i middagen hvis det blir for mye mas.

Skrevet

Vi var i bryllup med vår da han var 3 mnd, og det gikk kjempe fint. Han er som regel storfornøyd så lenge det er mat å få, så det ble ikke noe stress i hele tatt. Han fant ikke roen til å sove, men han ble ikke overtrøtt og urolig (da hadde vi gått), så da var vi der til festen begynte. Ble noen timer alt i alt.. Det er jo ikke noe verre enn å ta turen hjemover hvis det skulle bli stress :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...