Gå til innhold

Neste sommer blir samboer 30 år. Hvordan feiret dere din eller mannen sin 30års dag?:)

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Ja jeg er tidlig ute men det er typisk meg:)

Har veldig lyst på en langweekend tur...

Vi var i New York i fjor og vet at samboer kunne tenkt seg å reise tilbake, jeg også!

Så jeg vurderer å overaske han med en tur dit..tenkte å være borte i ca 4 dager..

Men er åpen for andre tips!!!

Vil gjerne høre:))

Skrevet

dytt:)

Skrevet

Jeg inviterte alle kjente til mine foreldres hus (som jeg lånte for anledningen), uten at han visste det; også kom jeg med en eller annen dustehistorie om hvorfor han måtte hente meg der. Han var kjempeirritert, for han hadde ikke tenkt LITT at han skulle hente meg der oppe, hihihi...såååå sur! Også når han kom kjørende så sto vi førti stykker på terassen med champagne og ropte gratulerer med dagen. :) Kjempegøy! Jeg bestilte masse pizza til alle, også tok vi oss en skikkelig øl og pizza-fest. Knusegøy. :) Men han ville egentlig ikke feire det heller, da... Jeg "tvang" ham til det...men han synes det var gøy etterpå ;-)

Skrevet

veeel. Jeg hadde jentelag på min 30-årsdag og mannen min (da samboer) og en kamerat serverte oss tre-retters middag.

etter desserten ryddet de mens vi skravlet og drakk vin - også fridde han til meg:D Ble ingen fest av dette, men MASSE bryllupsprat;)

Skrevet

hehehe!

Takk for morsomme svar:))

Blir ingen frieri eller pizza hos min mamma da, men veldig søte forslag:)))

Skrevet

Mannen min ble 30 for to år siden. Han ville ikke ha selskap, så da respekterte jeg jo det:) Han fikk en gave han hadde ønsket seg lenge:) Og god middag...

Du kjenner mannen din best selv og vet hva han vil sette størst pris på. Tur hadde vært populært her også.

Men overraskelsesfest når den som fyller veldig tydelig har sagt at den ikke ønsker det, det er jo bare slemt. Hadde noen gjort det for meg når jeg ikke ville ha hadde jeg blitt lei meg.

Skrevet

Jeg hadde 70/ 80-talls party da jeg ble 30, med mange venner. Det var en discokveld, hvor mannen min hadde pyntet med discokule, farget lys og skikkelig anlegg med masse dansemusikk. Vi serverte ikke annet enn snacks, men det var en skikkelig fest!!! Alle dansa og hadde det gøy hele kvelden, og vi var utkledd i klær fra 70/80-tallet selvfølgelig.

Skrevet

Hei hei.

Jeg overrasket min mann med en tur i jagerfly. Dere skulle sett øynene hans i det jeg fortalte han om gaven og gav han et bilde av flyet han skulle opp i. Har aldri før eller siden sett han så glad !!!

Vi dro sammen med min familie til Skien og han fikk sinn livs opplevelse. Flyet var rigget med flere kameraer slik at vi har hele morroa på film. Jeg blir 30 neste år, så jeg er litt spent på hva han har tenkt til å finne på til meg :)

Skrevet

Å, hvordan kontakte de med jagerfly?

Skrevet

Hei igjen.

Det kostet ca 8000kr men det er jo 6 år siden da. Og det skal jo sies at det var et gammelt fly. Ikke F16 som de har i flyvåpnet.

Men det var en kjempeopplevelse for mannen min. Koste seg vilt :)

Skrevet

Då mannen var 30, planla eg stor overraskelsesfest for han. Dette i stort lokale, mat og band, så han vart rimelig overraska. Fin kveld for han,meg og alle gjestane.

Når eg skal bli 30, er planen ådra på jentetur til Syden. Var faktisk mannen sitt ofrslag. Så det håpar eg blir veeldig bra :-)

Skrevet

til Meg & to små vampyrer: jeg må presisere at han ville ikke feire med leid lokale, familiefest, pene klær og stas, eller noen annen "big deal"-fest som mange før ham hadde hatt i gjengen vår. pizzafest med øl og venner uten noen form for høytidelighet er han selvsagt alltid med på. han ble kjempeglad! jeg kjenner tross alt min mann jeg også. hadde jeg visst at han ble sur så hadde jeg aldri gjort det! jeg er jo ikke HELT teit, heller ;-)

Skrevet

Abracadabra: Ja, du kjenner jo mannen din best og det er ikke alt som man får skrevet ned når man svarer her. Var ikke egentlig ment som kritikk til ditt innlegg, mer hvordan jeg hadde reagert på noe slikt selv. Fordi folk er så ulike, noen sier de ikke vil ha fest, men mener det egentlig ikke. Og noen mener det veldig. :) Jeg er av den siste sorten.

Gjest irismor
Skrevet

Mitt 40årslag skal jeg ha selskap med familie og venner.

Kjekken`s 40årslag neste år blir en skikkelig jaktbursdag. Har planlagt og sparer som bare rakker`n at han skal få jakte storhjorten i Skottland :-) Blir en overraskelse, har ordnet våpenpass og det meste så han blir "kidnappet".

Skrevet

overraskelsesfest på et nedlagt utested (han har et langt og godt forhold til de lokalene) ingen av oss er så veldig begeistra for å feire egne bursdager, og han ble ganske paff da han oppdaga hva jeg hadde gjort, men han kom seg fort og syntes det var gøy!

synes new york høres veldig bra ut! :)

men gi han en fest med venner også ;)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 10 år,og forlova i 9 år det året vi fylte 30 år. Så vi giftet oss! :-) Så da hadde vi ikke noe 30 års lag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...