Gå til innhold

Kan noen se litt hit, er litt skeptisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kraftige magesmerter siden natt til tirsdag, akkurat som luftsmerter. Men i går kveld var det helt borte. Så vakna jeg i dagtidlig, klokken 5. Med kraftige smerter på høyre side av magen, og de gjekk bakover i ryggen. I tillegg til lysken, på høyre side. Det føltes ut så jeg måtte veldig på do, så gikk på do flere ganger uten noe resultat.

Barnet i magen var ekstremt aktivt, har ikkje opplevd at det har vært så mye liv der, og så lenge før.. Og når han kommer borti der jeg har vondt i magen, må jeg bare stoppe helt opp, for det er så vondt!!

Kjenner ikke mere til selve smerten nå, men med en gang jeg legger meg ned kommer De. Men det er fortsatt veldig vondt om barnet kommer borti..

Noen som vet hva dette kan være?? Er i uke 33..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, aner ikke. Men ring føden for å høre om de skjønner det eller om du skal sjekkes mer. =O)

Skrevet

Hei!

Ta kontakt med føden!

Jeg fikk voldsomme magesmerter for tre uker siden, da var jeg i uke 37. De var nok litt redde for svangerskapsforgiftning, for jeg hadde vondt oppunder brystbenet. Men ingen andre symptomer på det, altså. Jeg ble sendt med sykebil, klarte ikke å sitte. På føden undersøkte de nyrer og galle og tok en grundig ultralydsjekk for å sjekke morkake og alt. Konklusjonen var at det nok var luftsmerter. Men fy, så vondt det gjorde! Hele tiden i et helt døgn! Jeg fikk masse hjelp. Burde nok ha tatt kontakt for hjelp tidligere for jeg har vært plaget med magesmerter i ny og ne gjennom hele svangerskapet. Fikk masse gode tips og nå har jeg det bra og skal føde hvert øyeblikk:)

Så altså: gå å få hjelp, så slipper du å slite deg ut med å gå å ha vondt!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...