M@msen Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Trodde nesten det var noe på gang igår... Begynte når jeg var en tur i byen, regelmessige tak i magen... men de gjorde vondere enn kynnerene jeg har hatt tidligere... gikk meg en tur på ettermiddagen og da gjorde det VONDT, men de kom med 10 min mellomrom og varte ca 30 sekunder, slik holdt det på til jeg la meg, da STOPPET det... HMMMMMM.... jeg vil hilse på nurket NÅ!!!! Skal til JM idag, så skal be hu sjekke meg for modning og evt strippe meg, vet ikke om hun vil gjøre det ennå da, 20 dager til terminen, men blir jo utslitt hvis disse takene i magen fortsetter... Kommet igjen nå, men ikke like kraftige... Flere som meg???
vimsa .-) på overtid Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 kjenner meg igjen. mine er noe mindre takvise enn dine, men på ettermiddagene har jeg nesten konstante kynnere, harde og fryktelig slitsomme. er 30 dager igjen til termin, dette tar veldig på. i tidligere svangerskap har jeg ikke hatt i nærheten av så plagsomme kynnere som denne gangen. blir gæren. puster jo som en hval hele tida... og om jeg prøver å gå til postkasse sliter jeg leeeenge etterpå. uff. men premien i enden av dette slitet er vel verdt det uansett tenker jeg. prøver å tenke positivt, men er innmari sliten av disse kynnerne. idag startet det nå, i halv åtte tida, mens jeg kledde på unga mine for å få dem i barnehagen. tvi tvi til deg. håper du får født snart!!! du er jo for fødeklar å regene nå, med 20 dager igjen bare.. :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Har flere ganger siste uke trodd jeg var igang. Har det helt likt som deg og vi har og like mange dager igjen. Skal selv til jordmor i morgen og vi har snakket om at hun skal strippe meg. Håper hn får det til! Klem
M@msen Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2010 Ja vi er klare nå Lykke til, til deg hos JM i morra, håper min vil i det minste sjekke... HUn bruker å være greit, men kan være litt kjip siden det faktisk er 20 dager til terminen... Men men krysser fingrene:) Er helt utslitt idag jeg...Huff, ikke orker jeg sitte ute i sola heller... Hmmmm vil i fødsel jeg, og gjerne nå...he he:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 har noen av dere prøvd stripping før?? er det veeeeldig vondt???
M@msen Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg fikk gjort det hos JM (samme som jeg går til nå), med begge de to forje, men da gjorde hun det over terminen... Jeg syntes ikke det var vondt i det heletatt, men jeg var jo "moden" og hun kunne tøye til 2 cm. Vet ikke hvordan det ligger ann nå da... Men det tok noen dager fra jeg ble strippet til fødselen startet... Men det er lov å håpe:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Masse lykke til idag! Min jordmor sa i allefall for 3 uker siden at hun ville gjøre det så håpe jeg er litt moden. Krysser fingre for at vi begge er litt modne slik at strippingen blir vellykket. Hun er veldig god på det sa hun. Hun tar og 3-4 ukers ferie, det er og noe av grunnen til at hun vil gjøre det for meg. Klem
M@msen Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2010 Da gjør hun det helt sikkert på deg katta, min går ikke i ferie før neste uke men da skal jeg jo til legen... SÅ vil at hun skal sjekke:) Får grine litt, he he. Funker nesten alltid, skal ikke så mye til før jeg griner om dagen da, er sliiiiiiten!!!! Men men vi får holde ut:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå