Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor gutt som ligger helt i øverkant på vekstkurven.

Når det ble amming annenhver time på natta begynte jeg med grøt, og vi hadde bedre netter rundt en ukes tid.

Men nå er det tilbake til mer mat på natta. Kveld er rundt 20.30, så er det mat 23.30, 03.30 og et sted mellom 05.30 og 06.00. Jeg hadde helst sett han hoppet over et av måltidene iallefall - og lurer på om jeg også skal begynne å gi grøt på formiddagen? Han ammes med et par timers mellomrom på dagtid, og mot kvelden ammer jeg så ofte han har lyst på.

Han blir 5 mnd om halvannen uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme problem her. har også et innlegg om dette. så har ikke noe svar. .. men han her får allerede grøt også til lunsj + noen skjeer middag. + så mye bryst han vil i løbet av dagen (men ofte vil han ikke ha så mye pupp utover dagen)

så håper noen kommer med gode råd til oss :)

Skrevet

Åh jeg og har en god og rund sulten gutt :)

gutten min er akkurat 5mnd og vi begynte med grøt rett før han var 4 mnd.. nå er vi oppe i en full porsjon til frokost og en full porsjon til kvelds.. vi har brukt risgrøt, men driver nå og eksperimenterer med ris og hvetegrøt da kanskje den metter mer.. gutten min får fortsatt et måltid om natten og drikker MYE melk på dagen.. han få mme...

jeg gir han også et beger med fruktpurre til lunch, men den blir han ikke særlig mett av..

var på 5mnd kontroll hos hs i går og nevnte rutinene og hun syns det hørtes greit ut.. jeg spurte om jeg kunne begynne med middag og, men da sa hun at jeg burde vente med det til han nærmer seg 6mnd... men jeg tror jeg må begynne med det og snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...