Gå til innhold

...tror kroppen min er "ødelagt" igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....bange anelser her i gården.. cd 19 og ingen tegn til eggløsning og tempene blir bare lavere og lavere. Har ikke vært så lave siden i vinter...da jeg ikke hadde eggløsning...***sukk***

Jaja...slipper i det minste å tenke på mensen på bryllupsdagen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Ikke bra. Forstår at du er trist. Se positivt på det at det er sommer og høysesong for å bli gravid på..Det ordner seg nok når du minst venter det.. *trøsteklem*

Skrevet

Uff føler så masse med deg i dine opp-og nedturer.....er det noen som hadde fortjent å få alt på stell snart så er det virkelig deg!!!!!!!

Har du alt i boks eller, alle forberedelsene klare??? Hvilken dato er det??

Sender mange varme klemmer jeg:)

Skrevet

Huffamei Drømme! Har virkelig vondt av deg. Trodde du hadde fått en relativ fin syklus nå jeg!. Du bør nok bite tennene sammen å gå til gyn for en utredning etter brylluppet, kan jo bare være en liten bagatell. I allefall har jeg hatt fam og venninner som har hatt det slik som deg og en liten utredning var alt som skulle til. Enkelt å fikse på, og vips så var de gravide (ene m tvillinger hehe) Du fortjener virkelig en spire i magen din nå.

Ønsker deg masse lykke til med brylluppet. Spennende! Ikke lenge siden jeg gifta meg selv (halvt år siden). Ønsker deg all mulig lykke, og måtte dagen deres bli kjempefin.

Har ikke lenge igjen her inne nå (2uker til termin) men kommer innom for å følge med på deg.

Du har vært en fantastisk støttespiller for meg! Stoooor klem fra Cathrine!

Skrevet

Åååh...så søte dere er!!! *sukk* Nesten så det kommer en tåre og fem i øyenkroken min her! *snufs* (på den gode måten, altså!)

Den store dagen er 17. juli! :o Bare to uker til! Og ingenting er klart!! (føles det som...) Gubben har vært på reisejobb i to måneder, jeg har jobba fullt, og etter det så har det vært slag i slag med alle andres fester og selskaper....! Så...det blir på hengende håret dette bryllupet her ja! Jeg får jo helt fletta av alt dette ansvaret.. Kjekke gubbe..som bare reiser bort :P (heldige gubbe, heter det vel!) Kunne ønske jeg var den som kunne reise vekk på jobb, også ordna alle andre alt for meg..... *drømmedrømme*

Blir nok utredning etter sommeren ja.. Nå har jeg gjort et eller annet med foten, så mistenker legen gir meg ibux i dag.. Og må nesten ta det i tilfelle...og det hjelper jo ikke på, akkurat!! :P

Neida.. Det KAN jo bare være at syklusen ikke har stabilisert seg, og at el dukker opp av segselv likevel, men..kan ikke gå å vente på det heller nå da! Har ikke tid! Hehe.. Slipper jeg mensen på bryllupsdagen, skal jeg egentlig bare smile for. Så ikke helt for meg fin, hvit kjole (ja, den ble hvit, visst!!) og mensen..hehehe... Vi unngår den!

Nei, jeg får humpe meg i dusjen og avgårde til doktoren.. skal se på det jeg halter nedover kirkegulvet..eller enda bedre.. På krykker!! :P Hahaha...da ler jeg HARDT og LENGE!! Hehehe..

Men igjen. Tuuusen takk for fine ord!! Det er godt å ikke føle seg så alene...mannen kan bare ikke forstå dette på en sånn måte. Forståelig nok... Da er det sååå godt å få så fine ord og masse gode tanker fra dere, jenter!!! Det gjør underverker i ei stressa brud! :P

..oi..hihi...jeg skal snart være ei brud! :o:D *kniiiiiis*

Skrevet

Jeg sender over noen klemmer til deg Drømme stress-less. Som de sier over meg så kan du jo ta det opp med legen og få en utredning. Er nok ikke så mye som skal til for å få skikk på kroppen.

Også må du kose deg kjempe masse på den store dagen deres. Det blir nok en flott og minnerik dag :)

Mange klemmer fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...