Stjernemagnolia Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Sendte purring på testene som er tatt for over en måned siden og i natt fikk jeg mail fra Riksen. Vi har fått time og de har sendt brev til oss som skal komme snart. Klokken er snart fire på natten og jeg er stuptrøtt men så glad at jeg ikke får sove. Endelig har jeg fått time på Riksen den 30 august. Jippi og hurra! Vi skal møte begge to og da går jeg ut fra det er en forsamtale og diverse tester/undersøkelser vi skal igjennom. Gleder meg virkelig til å få hjelp til å prøve å lage en baby. (Til orientering om det er andre som står i kø hos Riksen: søknaden ble sendt inn 17 mars, mottok første brev fra Riksen 3 mai for å ta AMH og Klomifen-tester, siste test tatt 25 mai. Venter andre svar brev med innkallelse i august i løpet av et par dager).
mille260 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 å så spennende..vi fikk brev forrige uke at du hadde motatt hendveldelsen vår og måtte vente på godkjenning..håper ikke dette rat så lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå