Gå til innhold

mountain buggy ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg fikk ei jente i jan 07 som jeg hadde denne vognen til, venter nå nr 3 i januar 11 og gleder meg til å ta den i frem igjen! Bagen er ikke så stor som duo bagen til Simo og Emmaljunga, men er faktisk så og si like stor som bagen til combi vogner. Jeg hadde ikke noe å klage på, noen mener den er lav, men ungen var da godt pakket inn i pose og tepper. Brukte bagen til ca medio juli, og hun var helt normal i str. En super vogn som er nett og lett om manøvrere. Sportsdelen kan di bare bruke fra deg, men var ikke noe problem for meg, er jo også titteluke kalesjen. Romslig sportsvogndel, og nå er den jo ytterligere utbedret siden jeg kjøpte min.

Lykke til med valget.

Bagen er ikke liten i lengde, der er den lang nok for de aller fleste. Grunnen til at jeg ikke vil anbefale Mountain buggy fra nyfødt er at bagen er lite dyp og kalesjen er lite lun, derav en lite lun bag. Når du må over på sportsdel må du ha barnet vendt fra deg, da går du glipp av mye koselig kontakt med barnet, og noen babyer føler seg utrygge vendt fra mor/far.

Min erfaring er at Mountain buggy er en genial vogn fra ett år og utover, fra rundt da liker mange barn å sitte framovervendt for å oppleve verden ;)

Jeg vil heller anbefale deg en vogn med vendbar sportsdel. Da har du valgmulighet :) Vogner jeg har vært fornøyd med har vært Emmaljunga City cross og Brio happy duo (sistnevnte med 2010 understell og luftdekk). Disse har ca. like lang bag som MB, men de er dypere og langt lunere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...